کد خبر : 42782
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مهر 1398- 14: 12

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گیلان:

تغییر نگاه به حوزه جوانان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان با انتصاب یک بانو/ گیلان یکی از ۵ استان برتر در حوزه جوانان است

تغییر نگاه به حوزه جوانان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان با انتصاب یک بانو/ گیلان یکی از ۵ استان برتر در حوزه جوانان است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه گیلان یکی از پنج استان برتر در حوزه جوانان است، گفت: حضور یک بانو در رأس اداره کل ورزش و جوانان گیلان باعث تغییر رویکرد و نگاه به حوزه جوانان در این اداره شده است.

به گزارش گیلانستان محمدمهدی تندگویان عصر امروز در نشست با جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان گیلان با بیان اینکه استان گیلان یکی از پنج استان برتر کشور در حوزه جوانان است، اظهار کرد: جمعیت جوان گیلان و بانوان زبده این استان باعث شده است برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور، یک بانو به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان انتخاب شود.

وی با تأکید بر جایگاه بالای بانوان در کشور افزود: دیدار حضوری با جوانان یکی از اولویت‌های وزارت ورزش بوده است و با این اقدام توانستیم از نزدیک با مشکلات جوانان آشنا شده و درصدد رفع آن‌ها برآییم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر ارتقای رتبه استان طی یک سال اخیر خاطرنشان کرد: حضور مریم بخشی در رأس اداره کل ورزش و جوانان گیلان باعث تغییرات مثبتی در حوزه جوانان شده است و با اجرای برنامه‌های ساماندهی و توانمندسازی طی یک سال اخیر، رتبه استان گیلان در حوزه جوانان پیشرفت چشمگیری داشته و این استان یکی از پنج استان برتر کشور در حوزه جوانان شده است.

تندگویان با بیان اینکه تغییر نگرش در فعالیت سمن‌ها باعث اشتغال‌زایی شده است، بیان کرد: جوانان با فعالیت در سازمان‌های مردم‌نهاد با توجه به نظر مقام معظم رهبری می‌توانند شش ماه پایانی خدمت مقدس سربازی را در این سمن‌ها انجام دهند.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان در اشتغال‌زایی اظهار کرد: مدیرکل استان گیلان اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده است و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان، می‌توان به اشتغال‌زایی جوانان کمک کرد.

امید محدث با بیان اینکه برای پاسخ به مسائل جدید باید مکانیزم ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: در حوزه جوانان با ایجاد رشته‌های جدید و تخصصی می‌توان به اشتغال‌زایی کمک کرد.

وی با تأکید بر اینکه حوزه جوانان یک حوزه فرابخشی است، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها می‌تواند نقش مؤثری در حل مشکلات جوانان و به‌ویژه اشتغال‌زایی ایفا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در گیلان در یک سال اخیر افزایش چشمگیری داشت، اظهار کرد: توجه و حمایت‌های ویژه آقایان تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و ارسلان زارع استاندار گیلان باعث شده است گیلان از استان سرآمد در حوزه جوانان باشد.

تقویت برنامه‌های حوزه جوانان، سیاست‌ اداره کل ورزش و جوانان است

مریم بخشی با بیان اینکه تقویت برنامه‌های حوزه جوانان از سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است، افزود: جوانان گیلانی با استفاده از نیرو و انگیزه جوانی به‌خوبی در حوزه کسب‌وکارهای نوپا واردشده‌اند و شاهد اشتغال‌زایی بالایی در این حوزه هستیم.

وی با تأکید بر حمایت ویژه دولت از اشتغال‌زایی جوانان خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی در راستای افزایش مهارت‌های کسب‌وکار می‌تواند به کارآفرینی و کسب‌وکار کمک کند.

در نشست معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان گیلان از سارا بهمنیار دارنده نشان برنز مسابقات بزرگ‌سالان کاراته جهان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار