کد خبر : 1265
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394- 04: 17

تفکرات و هنرهای سردار شهید همدانی گره‌‌گشای روزهای سخت نبرد بود

تفکرات و هنرهای سردار شهید همدانی گره‌‌گشای روزهای سخت نبرد بود

هم‌رزم سردار شهید همدانی گفت: تفکرات و هنرهای سردار شهید همدانی گره‌‌گشای صحنه‌های دشوار نبرد با دشمن بود.

به گزارش در گیلان، هوشنگ متقیان اظهار داشت: در عملیات کربلای ۴ و ۵ از نیروهای شهید همدانی بودم، او مغز متفکر روزهای سخت نبرد بود سردار شهید همدانی قفل‌های حساس و سخت جنگ و جبهه‌های حق علیه باطل را با تفکرات به روز خود با خلاقیت ناب خود باز می‌کرد به همین خاطر بعد از بازنشستگی هم لباس سپاه را از تن جدا نکرد و همواره به خدمت پرداخت.

وی افزود: بشار اسد مدیون تفکرات سازنده و مردمی ساز شهید همدانی است چون تا حدی عرصه برایش تنگ شده بود که قصد گریز از کشور را داشت و با ورود سردار همدانی در دمشق و با سازماندهی نیروهای مردمی و آموزش دادن آن‌ها و پای کار آوردن آن‌ها عاملی برای تقویت روحیه و فراهم کردن تمهیدات لازم برای سازمان خود می‌شود.

هم‌رزم سردار شهید همدانی خاطرنشان کرد: در عملیات کربلای ۵ وقتی که جزیره بوارین به‌دست دشمن قفل شده بود تفکرات و هنرهای شهید همدانی بود که قفل جزیره را باز کرد.

متقیان افزود:گردان‌های ما نمی‌توانستند به جزیره ام‌ الطویل بروند دشمن هم تمامی ادوات خود را در راه‌ها قرار داده بود تا مانع ورود نیروهای ما شوند، رها سازی جزیره ام الطویل در عملیات کربلای ۵ به‌دست شهید همدانی که منجر به دریافت نشان فتح از دستان مقام معظم رهبری شد از دیگر تفکرات ناب و بکر و خاص سردار شهید همدانی بود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار