کد خبر : 2076
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394- 38: 22

تقاضای نماینده رشت از رهبر معظم انقلاب

تقاضای نماینده رشت از رهبر معظم انقلاب

بارها گفته شده که شرکت دخانیات استان گیلان دولتی بوده و از وزیرصنعت تقاضا داریم که هرچه سریعتر به بازگشت این شرکت توجه کنند، همچنین از مقام معظم رهبری تقاضا داریم که به این استان سفر کنند.

به گزارش “درگیلان”، حسن تامینی لیچایی درنشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: تقاضا داریم برای وزارت علوم یک وزیر وزارت علوم  معرفی کنید زیرا وزیر فعلی یک وزیر وزارت بهداشتی است.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی، افزود: درحال حاضر خانمی رشته پزشکی قبول شده و ثبت نام کرده است؛ اما مسئولان ظاهرا اعلام کردند که اشتباهی شده و مشکلات بسیاری برای خانواده این دانشجو به وجود آمده است؛ متاسفانه وزیر علوم به رغم چندین بار برگزاری جلسه نسبت به این موضوع پاسخگو نبوده و هیچ گوش شنوایی برای آن وجود ندارد.

وی همچنین درتذکری خطاب به وزیر اقتصاد تصریح کرد:‌ بانک ها پدر مردم را درآورده اند، درحال حاضر حتی یک کشاورز گیلانی از اقدامات بانک کشاورزی راضی نیست.

تامینی در تذکری به وزیربهداشت و درمان، افزود:‌ تقاضا داریم هرچه سریعتر مطالبات پرسنل شریف بهداشت و درمان را پرداخت کنید، پرستاران و اکثر افرادی که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت می کنند به دلیل نپرداختن مطالبات مشکلات بسیاری دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت پرداخت مطالبات فرهنگیان، در ادامه تذکر خود گفت:‌ بارها گفته شده که شرکت دخانیات استان گیلان دولتی بوده و از وزیرصنعت تقاضا داریم که هرچه سریعتر به بازگشت این شرکت توجه کنند، همچنین از مقام معظم رهبری تقاضا داریم که به این استان سفر کنند./خانه ملت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

همیشه زمان نزدیک انتخابات جهت تبلیغات از مقام معظم رهبری تقاضای سفر میکنند!!

رفتن به نوار ابزار