کد خبر : 25433
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

تلفیق کشاورزی و IT سبب افزایش بهره‌وری کشاورزی می‌شود

تلفیق کشاورزی و IT سبب افزایش بهره‌وری کشاورزی می‌شود

استاندار گیلان گفت: حوزه کشاورزی یکی از حوزه‌هایی است که برای توسعه گیلان روی آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تلفیق IT و کشاورزی سبب افزایش بهره‌وری این این حوزه می‌شود.

به گزارش گیلانستان، مصطفی سالاری عصر امروز در مراسم آیین افتتاح شبکه فیبر نوری و زیرساخت دسترسی ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: حوزه کشاورزی یکی از حوزه‌هایی است که برای توسعه گیلان روی آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

استاندار گیلان با اعلام اینکه تلفیق IT و صنعت کشاورزی سبب افزایش بهره‌وری این حوزه می‌شود تصریح کرد: حوزه گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که سبب توسعه استان گیلان می‌شود.

سالاری تجارت را یکی دیگر از عوامل توسعه استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: تلفیق فناوری و تجارت سبب می‌شود تا سرعت توسعه استان گیلان افزایش پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: اگر در حوزه گردشگری با روش‌های قدیمی، بازاریابی کنیم هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود و لازم است در این حوزه از فناوری کمک بگیریم.

سالاری با اشاره به مواهب موجود در استان گیلان ابراز داشت: ایجاد دهکده‌های سلامت، دهکده‌های آبی و سایر اقدامات برای توسعه و پیشرفت، نیاز به بازاریابی از طریق حوزه IT و ارتباطات دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان گیلان افزود: باید تلاش کنید زیرساخت‌های لازم در حوزه دیتا، تلفن ثابت و تلفن همراه را در سراسر گیلان به‌ویژه مناطق دور افتاده تقویت کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار