کد خبر : 32245
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397- 37: 16

تمام تلاش دشمن ناامن نشان دادن ایران است

تمام تلاش دشمن ناامن نشان دادن ایران است

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه دشمن هر لحظه تلاش می‌کند تا با به خطر انداختن امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی، این کشور را ناامن نشان دهد گفت: ایران اسلامی بااقتدار و با برنامه جلوی تهدیدات دشمن ایستاده و هیچ قدرتی توان رویارویی با توان نظامی ایران را ندارد.

به گزارش گیلانستان ولی داداشی پیش از ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل مردم محور در هتل اسپیناس این شهرستان اظهار کرد: کشورهای توسعه‌یافته از پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خود استفاده می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان بحث پدافند غیرعامل را در بعضی از کشورها نوپا و جدید دانست و تصریح کرد: بااین‌که مقوله پدافند غیرعامل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأخیر شروع‌شده است، ولی در طول‌این‌مدت شاهد پیشرفت‌های خوبی در بحث پدافندغیرعامل بودیم.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در یک حلقه آتش قرار گرفته است افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های نهادهای امنیتی ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد و در منطقه به یک کشور راهبردی تبدیل شده است.

داداشی با بیان اینکه دشمن هر لحظه تلاش می‌کند تا با به خطر انداختن امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی، این کشور را ناامن نشان دهد افزود: ایران اسلامی بااقتدار و با برنامه جلوی تهدیدات دشمن ایستاده و هیچ قدرتی توان رویارویی با توان نظامی ایران را ندارد.

به گزارش فارس، همایش پدافند غیرعامل مردم‌محور با حضور مسوولین کشوری و استانی در هتل اسپیناس شهرستان آستارا در حال برگزاری است که هوشمندسازی شهرها، استفاده از فضاهای امن شهری، حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی، محیط‌زیست و گردشگری ازجمله محورهای این همایش است.

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار