کد خبر : 677
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394- 29: 22

تهمت، ماست مالی و دروغ؛ چاشنی های یک نشست خبری/ آقای نماینده! خدا شاهد بر اعمال ماست

تهمت، ماست مالی و دروغ؛ چاشنی های یک نشست خبری/ آقای نماینده! خدا شاهد بر اعمال ماست

همانطور که خودش می داند، خبری که موجب شکایتش از رسانه ها شده نه تنها هیچ اشاره ای به زندگی شخصی اش ندارد بلکه در خصوص نحوه دانشجوی دکترا شدنش است.

به گزارش سرویس سیاسی “در گیلان”، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که تمایل زیادی به ایجاد حاشیه برای خود، دیگران، شهر، استان و کشور دارد، اخیرا نشستی خبری بدون دعوت از رسانه های حقگویی که مخالف افکار او هستند برگزار نمود و در آنجا تهمت، ماست مالی و دروغ های مختلفی بیان کرد!

هرچند این نوع رفتارها از وی تازگی ندارد و مردم خودشان بهترین قاضی و شاهد عملکردهایش هستند، ولی روشنگری چند مورد از اظهارات قابل تأمل وی لازم است:

  1. این نماینده به قضیه نامه توهین آمیزش به یکی از روحانیون بزرگ و ارزشی استان اشاره کرد ولی بجای عذرخواهی رسمی از ایشان و توضیح افتراهایی که زده بود، مدعی شد: آن شخص “علیه من سخنانی اظهار کرد و بنده پاسخ ایشان را مکتوب دادم”! این درحالی است که روحانی مذکور نه تنها در جمع های عمومی بلکه در محافل خصوصی اش نیز هیچ تهمت، دروغ و بی ادبی نسبت به این نماینده نکرد و همگان خوب می دانند که علت نوشتن آن نامه جنجالی آن هم در نزدیکی به ایام انتخابات چه می تواند باشد.

 

  1. وی در بخش دیگری از سخنانش نیز به یکی از جانبازان و سرداران سرافراز استان که مفتخر به دریافت مدال فتح از امام خامنه ای است، حمله ای نمود و بیان کرد: “برخی افراد که اساسا نظامی نبوده اند به آنها لقب سردار می دهند” . آقای نماینده پیش از این به سرداران و فرماندهان ارشد دفاع مقدس توهین نکرده بود که در این نشست خبری ماهیت خود را نشان داد.

 

namayande

  1. این نماینده پر ادعا در ادامه صحبتهایش غیبت تهمت واری از یک رسانه ارزشی نمود و همانند گذشته دروغ بزرگی در خصوص شکایتش از رسانه ها مطرح کرد. اولا همانطور که خودش می داند و خدا شاهد بر اعمال است، خبری که موجب شکایتش از رسانه ها شده نه تنها هیچ اشاره ای به زندگی شخصی اش ندارد بلکه در خصوص نحوه دانشجوی دکترا شدنش است. دوما اگر کمی به حافظه اش رجوع می کرد، حتما به یاد می آورد که درباره آن خبر از هر “سه” سایت شکایت کرده بود نه “یک” سایت! و علاوه بر مدیران سایتهای استانی، مدیر رسانه بزرگ تهرانی را هم به دادگاه کشاند!

 

  1. وی که در این نشست خبری “حمله به منقدان” محور اصلی صحبت هایش بود، خود را نسبت به دیگران برتر و والا دانست و به همکاران خود در مجلس هم رحمی نکرد و گفت: “بعضی از همکاران من در مجلس متاسفانه سرباز برخی نمایندگان تهرانی هستند و در نطق های خود تپق می زنند” !

 

  1. این وکیل الدوله پیرامون مراسم بسیار پرهزینه افطاری اش به جای شفاف سازی مالی و پاسخ به سوالات دلسوزان استان، بحث را “ماست مالی” کرد و به جای آنکه به اذهان عمومی پاسخ می داد که میلیون میلیون هزینه ای که می کند از کجا تأمین می شود، گفت: ” برخی نشسته اند و حساب و کتاب کرده اند که پول این مراسم از کجا آمده در حالی که یکی از همکاران من که همسو با نظرات و عقاید آنهاست هر شب افطاری می داد” !

 

شایان ذکر است علاوه بر موارد فوق نکات قابل تأمل بسیاری همچون اظهار نظر در خصوص برجام، استیضاح وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل شدن یکی از بستگانش، آمار بیکاری استان و… در سخنرانی آقای نماینده موج می زند که نگارنده به همین مقدار روشنگری بسنده می کند.

یادمان نرود که این پست و مقام ها ابدی نیست و روزی از انسان گرفته می شود و تنها چیزی که مهم می باشد تقواست تقوا تقوا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جمشید پور یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

از متن و تحلیل خوبتون ممنونم
خیلی استفاده کردیم
خدا خیرتان دهد

ناشناس دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۱۵

خیلی زیبا و پر محتوا نوشتید
دست مریزاد

آرش. ش. ش دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۴:۵۰

با سلام و عرض ادب و احترام
خدمت مدیر مسئول ارزشی سایت در گیلان
دروغگو تر و […] تر از این حنجره […]اجاره ای شخص بی […] خودش هست!
[…]
کسی که برای منتقدانش پیامک زشت ارسال میکنه، کسی که از روحانی خوشنام حاج آقا […]امام جمعه […]شکایت میکنه، به روحانی دیگر تهمت میزنه و با پول […] شکم زن و بچه اش رو سیر میکنه از دایره […] به دوره.
معادن شن و ماسه […] کرده، هرچه بود رو […] و بالغ بر […] میلیارد تومان )برابر مستندات که دارم عرض میکنم( […] به جیب میزنه… معلومه که […] میشه و […] میکنه.
خداوند شر این […] رو از سر استان ما کم کنه. آن شاءالله.

رفتن به نوار ابزار