کد خبر : 19781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۳۶

تهیه طرح جامع امام زادگان رودسر و املش

تهیه طرح جامع امام زادگان رودسر و املش

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش از تهیه طرح جامع امام زادگان این شهرستان‌ها در راستای جلوگیری از ساخت‌وسازهای نامناسب خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس خوبرو در گفت‌وگویی از تهیه طرح جامع امام‌زادگان شهرستان شهرستان‌های رودسر و املش خبر داد و اظهار کرد: این طرح باهدف ساماندهی، عمران و آبادانی بقاع متبرکه امام‌زادگان و خدمات‌دهی بهتر به شهروندان و زائران تهیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح عمران و آبادانی موقوفات و بقاع متبرکه در 44 محور توسط سازمان اوقاف تدوین‌شده است، گفت: طرح‌های عمرانی و ساخت‌وساز بقاع متبرکه بر اساس این طرح جامع بایستی انجام شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش افزود: طرح‌های جامع امامزادگان و بقاع متبرکه در راستای جلوگیری از ساخت‌وسازهای نامناسب طراحی و نقشه راه ساخت‌وسازهای یک بقعه متبرکه را مشخص می‌کند.

خوبرو با تأکید به هیئت‌امنا بقاع متبرکه باید با توجه به طرح جامع بقعه عملیات عمرانی را به‌پیش ببرند، بیان کرد: در طرح‌های جامع امامزادگان و بقاع متبرکه تمام نیازهای عمرانی آستان مقدس امامزادگان در بخش‌های زیارتی، خدماتی، فرهنگی و بعضاً گردشگری در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: هیئت‌امنا امامزادگان و بقاع متبرکه می‌توانند با اجرای طرح مودت از ظرفیت خیرین در این بخش استفاده کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه رودسر و املش از اجرای طرح جامع امامزادگان جلیل‌القدر عبدالله بند بن رحیم‌آباد، سید ابراهیم گلزار شهدای املش، سید حسین گلزار شهدا رودسر، سید محمد صیدر محله، سید جعفر ابیض میانده چابکسر، سیده کلثوم بهشت‌آباد املش، سید محمد گلزار شهدای کلاچای، امامزادگان شیرایه و سید حسین کشکلایه و امامزادگان امیربنده کلاچای خبر داد و افزود: قرارداد این طرح‌ها با پیمانکار به امضا رسیده است.

خوبرو تصریح کرد: در شهرستان‌های رودسر و املش فقط آستان مقدس سید مرتضی و سید ابراهیم ماچیان کلاچای دارای طرح جامع امامزادگان است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار