کد خبر : 40739
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

توافق اولیه شهرداری رشت و بانک شهر برای انجام همکاری مشترک صورت پذیرفت

توافق اولیه شهرداری رشت و بانک شهر برای انجام همکاری مشترک صورت پذیرفت

در جلسه چند ساعته شهردار رشت و رئیس شورای اسلامی این شهر با مدیران بانک شهر، دو طرف به توافقنامه اولیه برای برون رفت از مشکلات مالی شهرداری دست یافتند.

به گزارش گیلانستان صبح روز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۸ شهردار رشت و مدیر مالی شهرداری با همراهی رئیس شورای اسلامی شهر با مسئولان بانک شهر دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار پس از چندین ساعت گفت وگو و بررسی مسائل مرتبط با امور مالی شهرداری رشت، طرفین برای رفع برخی از مشکلات شهری و ایجاد آرامش برای پرسنل در جهت ارائه خدمات بهتر، به راهکارهایی دست یافتند که به توافقنامه اولیه‌ منتهی گردید.

و در نهایت مقرر شد در صورت تصویب هیأت مدیره بانک شهر در جلسه آینده جهت دستیابی به توافق نهایی جزئیات بیشتری مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

گفتنی اینکه پرداخت حقوق پرسنل در موعد مقرر، پرداخت حقوق و بیمه مربوط به پرسنل ۱۲ شرکت پیمانکاری، وام قرض الحسنه برای پرسنل متقاضی، جذب سرمایه گذارها در بانک شهر توسط شهرداری، تهیه گیشه عابر بانک در پنج منطقه شهرداری‌، تهاتر نقدی و غیرنقدی به میزان ۵۰ درصد بودجه شهرداری، راه اندازی PC پوز، خرید دین برای شهرداری، عرضه اوراق شهرداری و انتقال حسابهای شهرداری به بانک شهر از موضوعات در نظر گرفته شده در این توافقنامه اولیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار