کد خبر : 82657
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401- 15: 13

توزیع مرغ ۴۸ هزارتومانی در گیلان

توزیع مرغ ۴۸ هزارتومانی در گیلان

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اعلام اینکه طی چند مرحله در استان ۷۵۰ تن مرغ منجمد توزیع‌شده، گفت: طبق مصوبه جدید ۴۰۰ تن مرغ منجمد با هر کیلوگرم ۴۸ هزار تومان در گیلان عرضه می‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، قاسم جوادزاده، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در جمع خبرنگاران از توزیع چندین مرحله مرغ منجمد در گیلان با نرخ مصوب خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ستاد تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان درمجموع ۷۵۰ تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع‌شده است.

 

وی با بیان اینکه طبق مصوبه جدید ۴۰۰ تن مرغ منجمد در گیلان آماده توزیع در فروشگاه‌های استان است، افزود: هم‌اکنون هر کیلو مرغ منجمد در گیلان به قیمت ۴۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

 

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اذعان به اینکه مشکلی در تأمین مرغ استان وجود ندارد، گفت: هم‌اکنون علاوه بر تولید روزانه مرغ گرم، یک هزار و ۷۰۰ تن مرغ منجمد ذخیره‌سازی در استان وجود دارد که در صورت نیاز عرضه می‌شود.

 

جوادزاده همچنین اشاره‌ای به گلایه مردم از قیمت بیشتر مرغ منجمد در گیلان در مقایسه با سایر استان‌ها کرد و افزود: در زمان حاضر قیمت مرغ منجمد تنها در تهران هر کیلو ۴۵ هزار تومان است و در بقیه استان‌ها این قیمت نیست.

 

وی با بیان اینکه مرغ منجمد فعلاً قرار است در یکی از فروشگاه‌های بزرگ در رشت توزیع شود، گفت: این مرغ به قیمت ۴۰ هزار تومان خریداری و ۴۲ و ۴۳ هزار تومان در فروشگاه مربوطه به فروش می‌رسد.

 

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مرغ منجمد ۴۵ هزارتومانی سایز کوچک و دارای تاریخ‌مصرف محدود است، گفت: برای توزیع این مرغ در استان نیز مکاتباتی با مسئولان مربوطه در تهران انجام‌شده است.

 

به گزارش فارس، روزانه بیش از ۵۵۰ تن مرغ در گیلان در حدود یک هزار واحد مرغداری در استان گیلان، تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار