کد خبر : 82090
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

توزیع ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید در گیلان

توزیع ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید در گیلان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به توزیع نفت سفید از طریق نمایندگی‌های فروش نفت گفت: در هفت ماه نخست امسال تا پایان مهر، ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید از طریق نمایندگی‌های فروش این شرکت در گیلان توزیع شده است.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، مجتبی شکوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توزیع فرآورده‌های نفتی بدون وقفه در استان گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده هیچ‌گونه کمبود سوختی در استان گیلان وجود نداشته و توزیع فرآورده‌های نفتی بدون وقفه در این استان در حال انجام است.

 

وی با اشاره به توزیع نفت سفید از طریق نمایندگی‌های فروش نفت گفت: در هفت ماه نخست امسال تا پایان مهر، ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید از طریق نمایندگی‌های فروش این شرکت در گیلان توزیع شد که از این مقدار هشت میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر آن به خانوارهای محروم از گاز طبیعی اختصاص یافته است.

 

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان سهیمه نفت سفید خانوارهای مناطق سخت‌گذر را ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر در سال دانست و بیان کرد: از هشت میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت سفید توزیع شده میان خانوارهای محروم از گاز طبیعی، حدود سه میلیون لیتر آن به خانوارهای مناطق سخت‌گذر تعلق گرفته است.

 

شکوری با تأکید بر لزوم توجه به توجه افراد کم بضاعت در تهیه فرآورده‌های سوختی افزود: خانوارهای مناطق سخت‌گذر گیلان می‌توانند با ثبت نام در سامانه صدف، هر ماه سهمیه نفت سفید خود را که در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می‌شود از نمایندگی‌های فروش شرکت در استان دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار