کد خبر : 56279
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

توزیع ۳۲ هزار ماسک میان هیئات مذهبی گیلان؛ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای دهه دوم محرم ادامه دارد

توزیع ۳۲ هزار ماسک میان هیئات مذهبی گیلان؛ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای دهه دوم محرم ادامه دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به توزیع بیش از ۳۲ هزار عدد ماسک میان هیئت‌های مذهبی استان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای دهه دوم محرم ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از مردم و هیئات مذهبی به‌جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: دهه نخست محرم امسال با حضور باشکوه مردم مومن و همراهی ۷۹۳ هیئت عزاداری در سراسر گیلان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه قبل از شروع ایام عزاداری، نحوه برگزاری مراسمات مذهبی محرم در شرایط کرونایی را برای مسئولان هیئات و روضه‌های خانگی شرح دادیم افزود: خوشبختانه عزاداران حسینی امسال با شور و شعور خود نشان دادند که عزای حسینی تحت هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست.

وی از مسئولان هیئات مذهبی خواست که در دهه دوم محرم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اقامه عزای حسینی بپردازند تصریح کرد: برای محرم امسال ۵۰۰ مبلّغه و مبلغ به هیئت‌های مذهبی و مساجد استان گیلان جهت تبیین احکام دینی و اقامه عزای حسینی اعزام شدند.

مهدوی با تاکید بر اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برای برگزاری مراسمات دهه نخست محرم تمامی مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت کرده است بیان داشت: این همکاری برای ایام عزاداری پیش رو نیز ادامه دارد تا کسی دچار مشکل نشود و در تمامی مراسمات، دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به توزیع ماسک میان هیئت‌های مذهبی استان جهت رعایت موارد بهداشتی خاطرنشان کرد: پیرو مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا، بیش از ۳۲ هزار عدد ماسک را میان هیئت‌های مذهبی استان گیلان توزیع کردیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری امام حسین(ع) در شرایط کرونایی اظهار داشت: از تمام مردم مومن و ولایتمدار گیلان و همچنین مسئولان هیئت‌های مذهبی درخواست دارم که در دهه دوم محرم نیز همانند دهه نخست، ضمن رعایت دستورات بهداشتی، عزای حسینی را پاس بدارند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار