کد خبر : 82111
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401- 11: 19

استاندار گیلان تاکید کرد

توسعه گردشگری آستارا در سایه هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

توسعه گردشگری آستارا در سایه هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

استاندار گیلان با تاکید بر هم افزایی و همگرایی مسئولان دستگاه های اجرایی در جهت توسعه گردشگری در شهرستان آستارا، اظهار کرد: باید از ظرفیت های ممتاز منطقه گردشگر پذیر و زیبای حیران به نحو احسن استفاده کرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی در جریان بازدید از منطقه گردشگر پذیر حیران شهرستان مرزی بندر آستارا در محور ارتباطی آستارا به اردبیل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مزیت‌های بسیار مهم استان گیلان بخش گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است که شهرستان آستارا با داشتن این مزیت‌ها مانند گردنه حیران که منطقه بکر و زیبایی است از آن بهره می برد و سرمایه‌گذارانی در منطقه سرمایه‌گذاری کرده اند و ما هم حمایت‌های لازم را از آنها داریم.

 

وی با بیان اینکه در گردنه حیران سرمایه گذار بخش خصوصی با تمام توانش ظرفیت‌های منطقه را به‌کار گرفته است ما هم زیرساخت‌هایی مانند گاز و فناوری اطلاعات را موطف هستیم در اختیارشان بگذاریم، افزود: بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی پایدار با سرمایه‌گذاری در مجموعه هتل و تله‌کابین حیران ایجاد شده است که هر روز بیشتر می شود و این افتخاری برای نگین بسیار زیبای استان است و امید می‌رود بتوانیم به درستی از این مزیت استفاده کنیم.

 

عباسی ادامه داد: در سایر مجموعه‌ها مانند تالاب استیل و ساحل آستارا نیز همین امکانات را داریم که در پی شکوفا کردن آنها هستیم.

 

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در بحث اشتغال، مسکن و سایر موارد نیز باید ورود کنیم که امروز در نشستی با حضور همه مسئولان شهرستان مرزی بندر آستارا تصمیم‌هایی که در جریان این بازدیدها گرفته شد را نیز مصوب خواهیم کرد.

 

به گزارش ایسنا، استاندار گیلان در جریان سفر به آستارا از روستای عنبران این شهرستان به عنوان دهکده گلیم ایران بازدید کرد و ضمن گفت وگو با اهالی این روستا و شنیدن مشکلات و سخنان مردم دستورات لازم جهت رفع مشکلات را صادر کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار