کد خبر : 27433
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

تکذیب شایعه کمبود و گرانی بنزین در گیلان

تکذیب شایعه کمبود و گرانی بنزین در گیلان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و در صورت عدم نیاز به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه نکنند.

به گزارش گلانستان، اضعر عباسی در گفت‌و‌گویی، گفت: هیچ‌ مشکل جدی در تامین بنزین پمپ بنزین‌ها وجود ندارد و علت مراجعه بیش از حد رانندگان به پمپ بنزین‌ها، پخش شایعه‌ای در مورد کمبود بنزین است.

وی با اشاره به اینکه ما نگران هستیم مردم با ذخیره بنزین در مکانهای مختلف احتمال آتش سوزی‌ها را با توجه به گرمای هوا رقم بزنند، اضافه‌ کرد: از مردم تقاضا داریم، از ذخیره بنزین اضافی و مراجعه بی‌مورد به پمپ بنزین‌ها خودداری کنند.

عباسی تاکید کرد: مردم اخبار را فقط از طریق رسانه‌های معتبر و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان کسب کنند و اصلا به شایعات توجه نکنند.

وی با اشاره به اینکه دامن‌زدن به شایعات گرانی و کمبود بنزین موجب شده است که شب گذشته مردم در پمپ بنزین، صف‌های طولانی تشکیل دهند، تصریح‌ کرد: این صف‌ها فقط منجر به هدر رفت وقت مردم شده است و فایده دیگری ندارد.

مدیرعامل شرکت پخش فر آورده های نفتی گیلان در خصوص اعلام نداشتن بنزین از سوی دو جایگاه پمپ بنزین در شهرستان رشت، گفت: جایگاه‌ها مخزن مشخصی برای بارگیری بنزین دارند و به طور مثال جایگاهی که به طور معمول 15هزار لیتر بنزین می‌فروخت با ازدحام جمعیت، بنزینش زودتر از زمان موعد به اتمام رسید و طبیعتا باید برای پر کردن مخزن جدید کمی وقت صرف شود.

وی تاکید کرد: انبار گیلان پر از بنزین است و هیچ کمبود بنزینی در گیلان وجود ندارد. بی‌توجهی به این اطلاعیه ها فقط به ضرر مردم است و بیهوده وقتشان را در صفهای طولانی هدر خواهند داد./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار