کد خبر : 56033
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399- 28: 11

نماینده مردم رشت در مجلس:

تکیه‌بر تحولات خارج از کشور تکیه‌بر شایدها است

تکیه‌بر تحولات خارج از کشور تکیه‌بر شایدها است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سیاست نرم اوبامایی با سیاست خشن ترامپی هیچ تفاوتی ندارد، گفت: تکیه‌بر تحولات خارج از کشور، تکیه‌بر شایدها و تکیه‌بر شایدها اشتباهی است که دولت‌مردان ما به آن پرداختند.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت مبنی بر اینکه یک سال باقی‌مانده کشور معطل تحولات خارج نشود، اظهار کرد: تکیه‌بر تحولات خارج از کشور، تکیه‌بر شایدهاست و تکیه‌بر شایدها اشتباهی است که دولت‌مردان ما به آن پرداختند.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید مطمئن باشند که دولتی مانند آمریکا هرگز منافع هیچ ملتی را لحاظ نکرده و صرفاً دنبال منافع خود است، گفت: سیاست نرم اوبامایی با سیاست خشن ترامپی هیچ تفاوتی ندارد چراکه همه آن‌ها یک هدف تروریستی را دنبال می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قتل جورج فلورید که با فشار زانوان پلیس آمریکا کشته شد، تصریح کرد: تفکری که حاضر است ملت خود را زیر زانوانش خرد کند، برای ملت‌های دیگر خواهان خیر و نیکی نیست و در حقیقت، سیاست‌های کلی آمریکا تروریستی بوده و تغییر تاکتیک آمریکا با تغییر دولت این کشور خیالی واهی است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ دولتی برای جمهوری اسلامی دل نمی‌سوزاند و ایران باید به توان داخلی خود ایمان داشته باشد، افزود: ایران باید به داخل اتکا کند نه به خارج از کشور، نگاه ما باید به جوانان و اقتدار داخلی ایران باشد نه قدرت توخالی و پوشالی کشورهای دیگر.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه توجه به جوانان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور مغفول مانده است، گفت: نگاه مجلس یازدهم، خدمت به معیشت و اشتغال مردم است و مطمئن هستیم آینده جوانان و ایران اسلامی بهتر از امروز خواهد بود.

احمدی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه نمایندگان مجلس یازدهم برای بهبود وضعیت معیشت و اشتغال مردم تصریح کرد: دغدغه نمایندگان این است که مسئله معیشت و اقتصاد که دغدغه رهبری معظم نظام است از بین برود و اقتصاد ایران اسلامی نیز به‌سان قدرت موشکی و دفاعی این کشور زبانزد دنیا شده تا دشمنان چشم طمع خود را از این مرزوبوم بردارند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار