کد خبر : 41435
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

سرمربی تیم داماش گیلانیان:

تیم‌های گیلانی از مشکلات مالی رنج می‌برند

تیم‌های گیلانی از مشکلات مالی رنج می‌برند

سرمربی تیم داماش گیلانیان با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت تیم داماش گیلانیان ثبات در مدیریت است گفت: تمامی تیم‌های گیلانی از مشکلات مالی رنج می‌برند.

به گزارش گیلانستان سیامک فراهانی در کنفرانس خبری پس از بازی داماش گیلانیان در برابر آرمان گهر سیرجان در سالن کنفرانس ورزشگاه سردارجنگل رشت اظهار داشت: هر 2 تیم می‌توانستند پیروز از زمین خارج شوند.

سرمربی تیم داماش گیلانیان با بیان اینکه از نوع بازی تیم داماش گیلانیان در نیمه نخست راضی نیستم تصریح کرد: در نیمه دوم تیم داماش گیلانیان بازی قابل قبولی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه ما بهترین تیم گیلان نیستیم گفت: عملکرد تیم‌ها با سپری شدن 4 هفته از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران قابل ارزیابی نیست.

فراهانی با تاکید براینکه از کیفیت فنی تیم داماش گیلانیان در بازی‌های گذشته راضی نیستم افزود: باید با تمرینات بیشتری کیفیت فنی تیم داماش گیلانیان را افزایش بدهیم.

سرمربی تیم داماش گیلانیان با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت تیم داماش گیلانیان ثبات در مدیریت است ابراز داشت: تمامی تیم‌های گیلانی از مشکلات مالی رنج می‌برند.

وی با اشاره به اینکه 4 بازیکن در دقایق پایانی زمان نقل و انتقالات به تیم داماش گیلانیان اضافه شدند اظهار داشت: بازیکنان جدید برای رسیدن به کیفیت مناسب نیاز به زمان دارند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار