کد خبر : 7069
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395- 35: 23

ثابت قدم با حضور برخی اعضای کوچکی که در شورا هستند عذاب می کشد/ با نام گذاری کوچه ها به اسم شهدا مخالفم!

ثابت قدم با حضور برخی اعضای کوچکی که در شورا هستند عذاب می کشد/ با نام گذاری کوچه ها به اسم شهدا مخالفم!

شهردار منطقه ۵ رشت با تاکید بر اینکه شخصا با نام گذاری کوچه ها به اسم شهدا مخالفم گفت: عکس هایی که از شهدا در سطح شهر زدند، بنده اولین نفری بودم که به مسئول حراست شهرداری گفتم این عکسها را جمع کنید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، حامد عبداللهی شهردار منطقه ۵ رشت با حضور در حسینیه حضرت رقیه(س) شهرک شهید باهنر بعد از شنیدن دغدغه ها و مشکلات مردم بر رفع بخشی از معضلات این منطقه تاکید کرد و گفت: هم در زمینه آسفالت معابر و هم در زمینه های دیگر آمادگی هرگونه کمک و خدمات رسانی را داریم. عده ای که خیلی ادعا هم داشتند، به هردلیلی این عُرضه را نداشتند که مشکلات زمین های نسقی مردم را حل کنند!

وی در ادامه با بیان اینکه در شهرداری با مشکلات زیادی روبرو هستیم، اظهار کرد: آقای دکتر ثابت قدم واقعا با حضور برخی از اعضای کوچکی که در شورای شهر رشت هستند دارد عذاب می کشد؛ بارها ایشان فشارش کم و به بیمارستان منتقل شده است و با سِرُم و قرص زیرزبانی مداوا می گردد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: به جای اینکه بودجه شهرداری را در اوایل سال و ماه های فروردین و اردیبهشت مصوب و ابلاغ کنند، به طور عمدی در مرداد ماه مصوب می کنند؛ این کار باعث می شود در اوایل سال نتوانیم پروژه ها را شروع کنیم.

وی در پاسخ به سوال فردی که از حضور عبداللهی در جلسات حزبی اصلاح طلبان انتقاد کرده بود، گفت: برای بنده چپ و راست معنی ندارد و افتخار می کنم که هم در جلسات اصلاح طلبان و هم در جلسات اصولگرایان شرکت می کنم.

عبداللهی ابراز نمود: تالار گلستان را آبروی استان میدانم زیرا توفیق داشتیم برنامه های فرهنگی خیلی بزرگی را در آنجا برای اولین بار در کشور برگزار کنیم.

شهردار منطقه ۵ رشت در پاسخ به درخواست یکی اهالی محل مبنی بر اینکه تقاضا داریم کوچه هایمان را به نام شهدای محل نامگذاری کنید، تصریح کرد: بنده با اینکه خودم فرزند شهید هستم، ولی شخصا با نام گذاری کوچه ها به اسم شهدا مخالفم! اعتقادم این است که باید برای شهدا کارهای ویژه ای انجام داد. حتی عکس هایی که از شهدا در سطح شهر زدند، بنده اولین نفری بودم که به مسئول حراست شهرداری گفتم این عکسها را جمع کنید! زیرا برای مردم تکراری و عادی می شود! این شهدای ما اینقدر بزرگوار هستند که اگر مردم این تصاویر را زیاد ببینند، برایشان عادی می شود! نظر بنده این است که در مناسبتهای مختلف و سالی دو سه بار این عکسها در شهر نصب و بعد جمع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

یا خدااااااااا
این دیگه چی میگه؟؟؟!!!
چطور جرات کرده اینطور درباره شهدا سخن بگه!!
واقعا متاسفم

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% دوشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۷

آقایان شهرداراگرچنین حرفی زده باشندبلا نسبت خیلی خیلی بیخودکردندمثل اینکه […]:درضمن تخصیرندارندقانون کاراینه هر کس ازناموس کسی دفاکنه سرآخرمحکومه […]بخاطرهمین باعکس شهدامخالفندامااینوبدانندجانبازان شهدای زنده انقلابنداگه دعوادارندماآماده ایم مرادبخش هستم جانباز۵۵
درصدازرشت

صابر دوشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۱۰

این […] رو دستگیر کنین که یک مقدار دل خانواده های شهدا تسلی پیدا کنه از حرفای …..

اسمان دوشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۶:۳۳

خداوندا سرنوشتمان این شهر در دست چه کسانی افتاده
مزخرفاتي که استدلال های مزخرف تر پشت آن تست.
برای آنهایی که هم و غمی جز برگزاری کنسرت موسیقی در استان ندارند بیشتر از این انتظار نیست

رودبارتان دوشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۲۲

فوق العاده فوق العاده……یک علی مطهری جدیددررشت پیداشده.

بی نام دوشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

از انهایی که هم در جلسه اصلاح طلبان وهم درجلسه اصولگرایان شرکت میکنند باید ترسید خیلی هم باید ترسید
واما آخییییییی طفلک شهردار دل آدم براش کباب میشه!
وخدا را شکر که در خصوص شهدا شما تصمیم گیرنده نیستید
ضمنا انتخابات آتی خوش بگذره

گمنام دوشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

آقای عبداللهی.شهردارمحترم منطقه ۵ شهرداری رشت.پارسال شما کاندیدای شورای شهر بودیدوبه دلایل معلومی که خودنیزمیدانیدردصلاحیت شدید.چندسال فقط درپی عروسی و کنسرت با تالارخودتان بودید.درجریان فتنه هم که معلوم است واینجا جای بحثش نیست.بعدازمدتی با[…] توسط شهرداررشت مدیرمنطقه۵ شدید.چندوقت پیش از[…] برای فرزندان خانواده شهداخرج کردیدتا برای انتخابات آینده برنامه ریزی کنید. با تابلوی شهدا هم که مخالفید.مطمئن باشیدامت حزب الله هیچوقت نخواهند گذاشت که جنابعالی پا به عرصه انتخابات بگذارید.پس لطفا آرام و ساکت بنشینیدزیرا دستتان برای مردم رو شده است.

یه همشهری سه شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۰۸

واقعا جای تاسف دارد .جناب شهردار عکس شهدا عادی سازی میسوزد امروز راحتی خودمون عزت خودمون را مدیون این بزرگوارها هستیم درمقابل عزتمون ما چیکار میتونیم بکنیم برای این شهدا که عزیز ترین چیز خود که همان جان خود را بود تقدیم کردن شما که فرزند شهید هستید چرا این حرف ها میزنید ایا عکس پدرتون از خودتون دور کردید که عادی نشود با فرمایش شما پس هر سال محرم به یاد شهدا کربلا عزاداری نکنیم بخاطر که عادی سازی نشود اینقدر نگیم امام حسین ع

شهرداری چی سه شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

دیوانه شده مردیکه

س..ح...ع... پنجشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

[…]مرتیکه […]…حالا خوبه هر چی داریم از صدقه سری همین شهداست…بخدا قسم اگه اونا نبودن امثال جنابالی جرات نفس،کشیدن نداشتید.. حالا اومدی سمت گرفتی خودتو تا اون حد دونستی ک اینجور مزخرفات میگی.. فقط میتونم بگم ک شهدا شرمنده ایم..

مهران قربانی جمعه , ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

خدا خیرت نده که اینه نذرت.یاده شهید هر روز باید جلو چشم مردم باشه.اسم کوچه شمشاد و گلستان و از یاسمن و …باشه خوبه اسم شهیدی که واسه من و تو رفته زنگیده جونش رو از دست داده تا ما ارمش داشته باشیم بده

رفتن به نوار ابزار