کد خبر : 27568
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

“ثابت قدم” متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت شد

“ثابت قدم” متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت شد

شهردار پیشین کلان‌شهر رشت با پشتیبانی یک کنسرسیوم اقتصادی خواهان خرید مالکیت باشگاه سپیدرود شد.

به گزارش گیلانستان، محمدعلی ثابت‌قدم شهردار سابق رشت با ارسال نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، آمادگی خود را جهت خرید مالکیت باشگاه سپیدرود اعلام کرد.

این درخواست در حالی ارائه‌شده که سپیدرود در زمان تصدی ثابت‌قدم بر کرسی شهرداری رشت، به‌صورت مستقیم موردحمایت مالی و لجستیکی شهرداری قرار داشت و با این کمک‌ها موفق شد در دو سال پیاپی از لیگ دسته دوم به لیگ برتر صعود کند.

در سال صعود سپیدرود از لیگ یک به لیگ برتر، این تیم فاقد مالک قانونی و مشخصی بود و کمک‌های مالی و لجستیکی پیوسته شهرداری رشت که درواقع تنها منبع مالی قابل‌اتکای این تیم بود، موجب شد تا سپیدرود پس از ۲۵ سال به سطح نخست فوتبال ایران بازگردد.

در شرایطی که سپیدرود اوضاع مناسبی ازلحاظ مالکیتی و فنی ندارد، ثابت‌قدم که حمایت هواداران سپیدرود را نیز به همراه دارد در رأس یک کنسرسیومی متشکل از چند مجموعه اقتصادی که در زمینه‌های مواد غذایی و بهداشتی، صنایع فلزی، نساجی، بازرگانی و گردشگری فعالیت می‌کنند خواهان خرید مالکیت باشگاه سپیدرود شده است و باید دید که واکنش اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان به این پیشنهاد خرید چه خواهد بود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار