کد خبر : 11481
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

ثبت نام تشرف به حج تمتع در استان گیلان آغاز شد

ثبت نام تشرف به حج تمتع در استان گیلان آغاز شد

مدیرحج و زیارت گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام تشرف به حج تمتع به‌مدت ۱۰ روز در استان گیلان آغاز شد.

به گزارش گیلانستان، حسن فعال ‌در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه همزمان با کل کشور ثبت نام حج تمتع در استان گیلان آغاز شد اظهار داشت: ثبت نام حج تمتع از سوی سازمان حج و زیارت در بانک‌های ملی آغاز شده است.

مدیرحج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه زائران گیلانی با مراجعه به بانک‌های ملی می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند افزود: دارندگان فیش‌های ثبت نامی حج تمتع 31 تیرماه سال 95 می‌توانند با به همراه داشتن قبوض و اسناد ثبت نامی برای واریز مبلغ علی الحساب به بانک‌های ملی مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام حج تمتع همزمان با سراسر کشور از 23 فروردین به‌مدت 10 روز انجام می‌شود گفت: شعب بانک ملی پس از بررسی‌های لازم درباره ثبت نام شوندگان به محاسبه اصل و سود مبلغ ودیعه‌گذاری اقدام می‌کنند و مبلغ  مابه‌التفاوت را که تا سقف 10 میلیون تومان است از زائران دریافت می‌کنند.

فعال با اشاره به اینکه این ثبت نام به‌مدت 10 روز در کشور و استان انجام می‌شود خاطرنشان کرد: شعبات بانک ملی استان گیلان از سوی سازمان حج و زیارت استان گیلان تا 10 روز آینده پذیرای ثبت نام کنندگان سفر حج تمتع هستند.

مدیرحج و زیارت گیلان داشتن گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر را از ضروریات سفر حج تمتع زائران دانست و اظهار داشت: متقاضیان اعزام به حج تمتع در صورت عدم دارا بودن گذرنامه معتبر هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار