کد خبر : 41905
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

مدیر حج و زیارت گیلان مطرح کرد:

ثبت نام ۹ هزار نفر در سامانه سماح/ ۲۵ مهر آخرین مهلت ثبت نام

ثبت نام ۹ هزار نفر در سامانه سماح/ ۲۵ مهر آخرین مهلت ثبت نام

مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای شهریور تاکنون ۹ هزار نفر در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند، گفت: ۲۵ مهر ماه آخرین مهلت ثبت نام از زائران است.

به گزارش گیلانستان حسن فعال با اشاره به ثبت نام از زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: از ابتدای شهریور تاکنون ۹ هزار گیلانی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه آخرین مهلت برای ثبت نام در این سامانه را ۲۵ مهرماه امسال عنوان کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۲۴ هزار زائر گیلانی برای حضور در پیاده روی اربعین در این سامانه ثبت نام کرده بودند.

مدیرحج و زیارت گیلان با اشاره به حذف گذرنامه برای اربعین امسال و با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سماح و گرفتن بیمه اجباری است، افزود: بر همین اساس پیش بینی می شود که امسال تعداد بیشتری از گیلانیان برای حضور در این مراسم معنوی ثبت نام کنند.

فعال با بیان اینکه مرز خروجی برای زائران گیلانی اربعین حسینی همانند سال‌های گذشته مرز مهران تعیین شده است، تصریح کرد: زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام نکرده باشند در مرز مهران از خروج آنها ممانعت به عمل می آید.

وی با تأکید براینکه زائران اربعین حسینی هنگام ثبت نام در سامانه سماح، امکان تعیین تاریخ اعزام خود را دارند، بیان کرد: هزینه ثبت نام هر زائر ۲۵ هزار تومان است که ۲۲ هزار تومان برای بیمه پرداخت می شود.

گفتنی است براساس پیش بینی ستاد اربعین حسینی استان گیلان امسال حدود ۴۰ هزار گیلان عازم پیاده روی اربعین حسینی خواهند شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار