کد خبر : 7362
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

جبهه برانداز با حمایت آمریکا و انگلیس با برنامه‌ریزی مدون فتنه ۸۸ را به پا کرد

جبهه برانداز با حمایت آمریکا و انگلیس با برنامه‌ریزی مدون فتنه ۸۸ را به پا کرد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه جبهه برانداز با حمایت آمریکا و انگلیس با برنامه‌ریزی مدون فتنه را ایجاد کرد، گفت: دشمن با همه امکانات خود وارد شد و فتنه را به راه انداخت.

به گزارش گیلانستان, سرهنگ مجید دوهندو در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شهید دستغیب شهرداری رشت اظهار داشت: گیلان 8 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده و یکی از ستارگان درخشان کشور محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در شهرستانی زندگی می‌کنیم که 2200 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است بیان کرد: خانواده یوسفی سه فرزندش را تقدیم انقلاب کرده و ما وظیفه داریم فرهنگ غنی شهدا را بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن برآورد کرده بود که در ایران اختلاف بیفکند گفت: مردم ایران حماسه آفریدند و برآورد دشمن را ازبین بردند. جبهه وفاداران به نظام انقلاب اسلامی به ارزش‌های انقلاب وفادار هستند و با همه امکانات خودشان به انقلاب خدمت می‌کنند.

دوهندو با بیان اینکه وفاداران انقلاب اسلامی باید هزینه پرداخت کنند گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای براندازی انقلاب همه فعالیت خود را آغاز کرد ولی وفاداران به نظام انقلاب اسلامی در خط مقدم قرار دارند و از همه حملات دشمن دفاع کردند.

وی هدف از ایجاد نظام انقلاب اسلامی ایران را بنا به گفته امام خمینی(ره) ایجاد حکومت اسلامی, بیداری اسلامی و ایجاد زمینه برای ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: باید جوانان را با فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز به یمن وجود انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در دنیا رخ داده است بیان کرد: امروزه حکومت‌های غرب نمی‌توانند آن‌طور که دلشان بخواهد رفتار کنند.

دوهندو با اشاره به اینکه جبهه برانداز با حمایت آمریکا و انگلیس با برنامه‌ریزی مدون فتنه را ایجاد کرد اظهار داشت: دشمن با همه امکانات خود وارد شد و فتنه را به راه انداخت.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه مردم قهرمان رشت در خاموش کردن فتنه 88 جلوتر از سایر استان‌ها و حتی تهران حرکت کردند بیان کرد: مقام معظم رهبری حماسه آفرینی مردم رشت را برای این بصیرت تحسین کردند.

دوهندو با بیان اینکه پایگاه مقاومت باید مرکز ترویج فرهنگ بسیج باشد افزود: فرهنگ بسیج, فرهنگ ایثار, از خودگذشتگی, کار و تلاش است و پایگاه مقاومت بسیج باید محلی برای وحدت و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در این مراسم جواد شهند به سمت فرمانده پایگاه مقاومت شهید دستغیب شهرداری رشت معارفه شد.

جواد شهند از مدیران با تجربه شهرداری است که سابقه مسئولیت حراست در سازمان‌های تابع شهرداری رشت, مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری و مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری رشت در کارنامه کاری خود دارد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار