کد خبر : 32033
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

جریان سازی فتنه گران در شهرستان ها با ایجاد دفاتر محسوس و نامحسوس/در دولت اصلاحات علیه اعتقادات مردم شمشیر کشیدند

جریان سازی فتنه گران در شهرستان ها با ایجاد دفاتر محسوس و نامحسوس/در دولت اصلاحات علیه اعتقادات مردم شمشیر کشیدند

نیروهای ارزشی و انقلابی ضمن هوشیاری کامل نسبت به این تحرکات لیبرالی و برخی جریانات ضداسلامی و ضد دینی حساسیت های لازم را از خود نشان دهند.

به گزارش گیلانستان ولی داداشی، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در نشست هم‌اندیشی یوم‌الله ۹دی با بیان اینکه در دولت اصلاحات برخی علیه ارزش‍‍‍‍‍‍‍‍‍های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات مردم شمشیر کشیدند، گفت: مردم با اعلام انزجار خود نسبت به عملکرد فتنه گران پاسخ محکمی به این تحرکات دادند.
وی فتنه‌گران را لیبرال‌های اسلامی نامید و تصریح کرد: برخی در ظاهر خود را دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند اما در پس پرده علیه ارکان نظام رفتار می‌‌‌کنند که این موضوع بسیار تلخ و رنج آور است.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان‌سازی فتنه گران در شهرستان‌های مختلف با ایجاد دفاتر محسوس و نامحسوس، اظهار کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی ضمن هوشیاری کامل نسبت به این تحرکات لیبرالی و برخی جریانات ضداسلامی و ضد دینی حساسیت های لازم را از خود نشان دهند.
داداشی با اشاره به وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها در جریان‌های سیاسی، افزود: یوم‌الله ۹ دی فرصت مناسبی است تا دلسوزان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد همدلی، جبهۀ متحدی در برابر جریان‌های ضدانقلاب تشکیل دهند.

انتهای پیام/گیل شورا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار