کد خبر : 82896
تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401- 48: 7

جزئیات کشته‌سازی دروغین رسانه‌های معاند در گیلان

جزئیات کشته‌سازی دروغین رسانه‌های معاند در گیلان

ساعاتی پیش رسانه‌های ضد انقلاب شروع به کشته‌سازی دیگر در استان گیلان کردند که بررسی‌ها نشان می‌دهد که دختر مورد اشاره این رسانه‌ها در حالی از بیمارستان ترخیص شده که نه خبری از شلیک بود نه برخورد.

به گزارش گیلانستان، از ساعاتی قبل رسانه های معاند اقدام به انتشار تصویری از یک دختر در میدان شهدای ذهاب رشت نموده و مدعی شده اند که به سر وی با گلوله شلیک شده است.

 

به گفته فرمانده انتظامی رشت، حوالی ساعت ۱۹ عده‌ای با پخش آهنگ و تشویق مردم برای رقص و پایکوبی در خیابان علم‌الهدی رشت، باعث بر هم زدن نظم عمومی محل شدند.

 

محمود حافظی می‌گوید پس از ورود عوامل بسیج برای برقراری نظم خیابان علم‌الهدی، عده‌ای قصد آشوب و درگیری با ماموران را داشتند که سرانجام با هدایت عوامل بسیج و همکاری شهروندان  جمعیت متفرق شدند.

 

طبق اعلام فرمانده انتظامی رشت، در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که بلافاصله عوامل اورژانس او را برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌کنند.

 

بر اساس گفته‌های سرهنگ‌ حافظی  پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است.

 

 

 

نامبرده پس از این حادثه به بیمارستان پورسینا منتقل و پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص و به منزل انتقال یافت.

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار