کد خبر : 32357
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397- 33: 16

جشنواره”حس پروانگی”‌ در گیلان برگزار می‌شود

جشنواره”حس پروانگی”‌ در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت:‌ جشنواره “حس پروانگی”‌ با رویکرد تأثیر معنوی سفر راهیان نور ویژه دختران و بانوان در رشت برگزار می‌شود.‌

به گزارش گیلانستان سرهنگ پاسدار عباس بایرامی اظهار داشت: جشنواره”حس پروانگی”‌ با رویکرد تأثیر معنوی اردوهای راهیان نور ویژه دختران و بانوان گیلانی به‌همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس گیلان و با کمک سایر دستگاه‌های فرهنگی در رشت برگزار می‌شود.‌

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در تشریح بیشتر جزئیات جشنواره حس پروانگی عنوان کرد: این جشنواره در حقیقت به مرور خاطرات اردوهای راهیان نور از زبان دختران و بانوانی می‌پردازد که با شرکت در این سفرها عقاید و راه و رسم زندگی آنان متحول شده است.

بایرامی مکتوب کردن خاطرات این دسته از بانوان و برگزاری مراسم تجلیل از آنان در جشنواره حس پروانگی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: آموزش و پرورش،‌‌ بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج محلات سپاه و بسیج فرهنگی سپاه در برگزاری جشنواره خاطرات راهیان نور مشارکت دارند.

وی نحوه ارسال آثار و خاطرات علاقمندان شرکت در جشنواره حس پروانگی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: دختران و بانوان گیلانی علاقمند می‌توانند آثار و خاطرات مکتوب خود را از ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن به دبیرخانه‌های جشنواره خاطرات سفر راهیان نور در سراسر استان ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نشانی دبیرخانه‌های جشنواره حس پروانگی را نیز برشمرد و گفت:‌ مدارس دخترانه آموزش و پرورش،‌ حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سراسر گیلان آماده دریافت آثار و دست نوشته‌های متحول شدگان سفرهای راهیان نور هستند.

بایرامی بررسی عمق اثرگذاری اردوهای راهیان نور در نوجوانان و جوانان را از جمله اهداف برگزاری جشنواره حس پروانگی اعلام کرد و افزود: ترویج مشارکت در اردوهای راهیان نور در بین خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان‌‌ از جمله اهداف مورد نظر جشنواره خاطرات سفر راهیان نور است.

وی تجربه‌اندوزی برای متولیان و برگزار کنندگان اردوهای راهیان نور را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره حس پروانگی دانست و بیان داشت: اطلاع از اینکه چه چیزی بیشتر از همه در متحول‌شدگان اردوهای راهیان نور تأثیرگذار بوده و تقویت همان بخش‌ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان ایجاد انگیزه مضاعف در بین نوجوانان و جوانان برای شرکت در سفرهای راهیان نور را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: برگزاری جشنواره خاطرات متحول شدگان اردوهای راهیان نور می‌تواند در تحقق این دسته از اهداف به ما کمک کند.

بایرامی به نحوه اطلاع از زمان برگزاری جشنواره خاطرات سفر راهیان نور و یا سایر موضوعات نیز اشاره کرد و اظهار داشت:‌ شماره پیام‌رسان ۰۹۳۸۱۶۸۴۹۹۱ و شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۳۶ آماده پاسخگویی به سئوالات علاقمندان به شرکت در جشنواره خاطرات سفر راهیان نور است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار