کد خبر : 77094
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400- 48: 16

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

جشنواره حبیب آغازی برای ساماندهی جبهه حق در تقابل با شبیخون دشمن

جشنواره حبیب آغازی برای ساماندهی جبهه حق در تقابل با شبیخون دشمن

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ رسانه ای است، گفت: جشنواره حبیب آغازی برای ساماندهی جبهه حق در تقابل با شبیخون دشمن است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره استانی رسانه‌ای حبیب با بیان اینکه این جشنواره در راستای عمل به منویات رهبری برگزار می‌شود، اظهار کرد: جنگ امروز جنگ رسانه است و باید تمام توان و امکانات خود را برای مبارزه با شبهات دشمنان به کار گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: مردم متدین و انقلابی گیلان در دوران جنگ تحمیلی و حمایت و تبعیت از رهبری در دوران فتنه پیش قراول بودند.

وی با بیان اینکه جشنواره حبیب با بهره گیری از رسم افراد مؤمن و قرآنی برپا شده است، بیان کرد: در جنگ آخرالزمانی که دشمن حق و باطل را مشوش کرده و برای سلبریتی ها تبلیغات می‌کند، جشنواره حبیب به رسالت خود در زمینه معرفی گروه‌های جهادی و اقدامات مومنانه عمل می‌کند.

حجت الاسلام مهدوی به کیفی بودن آثار جشنواره حبیب در دور دوم نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگر چه با نقطه مطلوب فاصله داریم اما این یک آغاز برای ساماندهی جبهه حق در تقابل با شبیخون جبهه دشمن است.

وی با اشاره به هدف جشنواره حبیب، ادامه داد: دشمن در جنگ رسانه‌ای هویت ملت ایران را نشانه گرفتند لذا اهل ایمان باید مسلح به رسانه و بیان هنرمندانه شوند.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: سخت‌ترین و پیچیده‌ترین تقابل‌ها در حوزه رسانه است و جهاد تبیین مؤثرترین ابزار برای مقابله با شبهات دشمن است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار