کد خبر : 34861
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

جشنواره رسانه و مدیریت شهری در رشت به کار خود پایان داد

جشنواره رسانه و مدیریت شهری در رشت به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و مدیریت شهری در تالار گفتمان عمارت تاریخی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان سید امیرحسین علوی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و مدیریت شهری در تالار گفتمان عمارت تاریخی شهرداری رشت اظهار داشت: رابطه نزدیکی بین مدیران شهر رشت و اصحاب رسانه وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تفکرات در سال جدید باید با آمدن بهار تغییر کند تصریح کرد: در فضای رسانه‌ای استان گیلان با برگزاری این جشنواره تحول خوبی در بخش رسانه و مدیریت شهری اتفاق افتاد.

علوی با اشاره به اینکه رسانه به‌عنوان منتقل کننده اتفاقات و رخدادهای مختلف تاثیر زیادی بر روی فرهنگ مردم دارند بیان داشت: بعضی از افرادی به رسانه همانند یک ابزار نگاه می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه شهرداری رشت در حوزه‌های مختلف با ارگان‌های مختلف همپوشانی عملکردی دارد عنوان کرد: شهرداری رشت در حوزه‌های مختلف خدمات زیادی را به مردم ارائه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تکرار موضوعات و مشکلات ساده در حوزه‌های مختلف باعث عدم رسیدگی به‌وظایف اصلی شهرداری شد ابراز داشت: تضییع شدن حقوق مردم یکی از عواقب پرداخت به‌مسایل بی‌اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه همه باید برای اعتلای شهر رشت تلاش کنند خاطرنشان کرد: نپرداختن اهالی رسانه به‌ مسائل اصلی باعث فاصله گرفتن رسانه از رویکرد اصلی‌شان می‌شود.

علوی با اشاره به اینکه مدیریت شهری یکی از ابزارهای تاثیرگذار در خدمت‌رسانی به‌مردم است عنوان داشت: سال 98 باید برای شهر رشت تبدیل به یک فرصت جهت حرکت رو به جلو شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در حیطه وظایف روابط‌عمومی شهرداری رشت است گفت: حدود 280 اثر در جشنواره رسانه و مدیریت شهری شرکت کردند.

محمدحسن عاقل‌منش با اشاره به اینکه شورای شهر رشت برای برگزاری مناسب جشنواره رسانه و مدیریت شهری تلاش زیادی را انجام داد بیان داشت: در انتخاب هیئت داوران، جناحی و سیاسی عمل نشد و به مسائل تخصصی در حوزه رسانه دقت فراوانی شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اعلام اینکه قصور و کاستی‌هایی به‌طور حتم در تمامی جشنواره‌ها وجود دارد عنوان کرد: معایب و نقایص باید توسط اصحاب رسانه به شورا منعکس شود.

عاقل‌منش با تاکید بر اینکه نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری بعد از سال‌های متمادی در شهر رشت برگزار شد ابراز داشت: افرادی که مورد نقد قرار می‌گیرند باید انتقادات را با سعه صدر بپذیرند.

وی با بیان اینکه دلسوزی اهالی رسانه در بیان مشکلات باعث انتقال انتقادات نسبت به مدیران شهری می‌شود گفت: بالا بردن سطح تخصصی رسانه در مدیریت شهری باعث افزایش کارایی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره اینکه رسانه وظیفه سنگینی را امور مختلف برعهده دارد اظهارداشت: بر رسیدن به اهداف اصلی رسانه باید مشکلات در حوزه‌های مختلف بیان شود.

عاقل‌منش با بیان اینکه مدیریت شهری نیازمند کمک رسانه در عرصه‌های مختلف است تصریح کرد: برای رسیدن به شهر ایده‌آل باید تمامی اقشار به شهرداری و شورای شهر رشت کمک کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار