کد خبر : 63533
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

معاون سازمان صمت گیلان:

جشنواره فروش “هر فروشگاه نمایشگاهی به وسعت ایران” در گیلان برگزار می‌شود

جشنواره فروش “هر فروشگاه نمایشگاهی به وسعت ایران” در گیلان برگزار می‌شود

معاون سازمان صمت گیلان گفت: جشنواره مجازی فروش “هر فروشگاه، نمایشگاهی به وسعت ایران” در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمد فیض شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گیلان جشنواره ویژه ایام نوروز با شعار «هر فروشگاه نمایشگاهی به وسعت ایران» برگزار می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ابراز داشت: اتحادیه‌های کیف و کفش، پوشاک و خار و بار فروشی در این طرح شرکت می‌کنند واحدهای صنفی به اتحادیه‌ها مراجعه کرده و کالاها و لیست قیمت‌ها را تحویل دهند.

فیض با بیان اینکه اتحادیه‌ها کارشناسی لازم را انجام داده و قیمت‌ها را بررسی می‌کنند گفت: قرار است در هر واحد صنفی برگه‌ای نصب شود و در آن کد شناسه آن واحد صنفی، درصد تخفیف و تعداد افرادی که مجاز به ورود در مغازه هستند درج می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: شهروندان جهت اطلاع از واحدهای صنفی که در این طرح شرکت دارند می‌توانند به اتاق اصناف مراجعه کرده و لیست آنان را دریافت کنند.

وی گفت: طرح دیگری تحت عنوان «جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰» برگزار می‌شود که به هر دلیلی اگر واحد‌های صنفی باز نبودند می‌توانند از طریق فضای مجازی کسب و کار خود را ادامه دهند؛ واحدها می‌توانند از طریق سایت Easnaf.ir در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار