کد خبر : 204
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394- 37: 18

جعفرزاده: ۲۴ خرداد ۹۲ پایان ۸ سال حکومت مغول ها بود!

جعفرزاده: ۲۴ خرداد ۹۲ پایان ۸ سال حکومت مغول ها بود!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشبیه دولت های نهم و دهم به حکومت مغول ها گفت: « ۲۴ خرداد ماه سال ۹۲ به جرأت می توانم بگویم کشور را از ۸ سالی مغول ها خارج کرد».

به گزارش درگیلان، غلامعلی جعفر زاده عصر یکشبه در جشن ۲۴ خرداد که در سالن اجتماعات مخابرات گیلان در رشت برگزار شد در ابتدای سخنان خود بر سخن راندن بدون حب و بغض تأکید می کرد سرکار آمدن دولت های نهم و دهم را با حمله مغول ها تشبیه کرد و گفت: «۲۴ خرداد ماه سال ۹۲ به جرأت می توانم بگویم کشور را از ۸ سالی مغول ها خارج کرد».

وی افزود: دوستانی که خودشان را وقف نظام کرده بودند ۸ سال خانه نشین شدند.

جعفر زاده سپس ضمن تمجید از عملکرد دولت یازدهم گفت: این دولت روابط خارجی ما را که خدا می داند آبروی ما در دنیا رفته را حفظ کرد.

نماینده رشت ادامه داد: ما برای این نظام هزینه داده ایم اما امروز می گوییم هیچ طلبی از نظام نداریم اما اجازه نمی دهیم آدم های بی اصل و نسب و آدم های بدون ریشه بیایند و ادعای حاکمیت در این نظام را داشته باشند.

وی افزود: وفاق و هم دلی و دوستی بین همه گروهها و احزاب شناسنامه دار و دارای اصل و نسب و ریشه می تواند رمز موفقیت کشور باشد.

جعفر زاده خطاب به استاندار گیلان گفت: ما به این دولت اعتقاد داریم و چون اعتقاد داریم پای این دولت قرص و محکم ایستاده ایم./ ماسال نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعبانی جمعه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

آقای جعفرزاده کاش به یاد بیاورد پیکان آب رنگش را.جناب جعفرزاده یادتان هست یا یادتان بیاوریم که شما عامل بر هم زدن چه سخنرانی هایی بودید؟کاش یادتان بیاید.اگر سخت است یادها و انسان های آن وقایع هنوز زنده اند.طاعات قبول آقای مهندس.ما شما را جانباز میدانیم.مورد احترام.ما از شما ادب آموختیم.اگر شما به آموزه هایتان اعتقاد نداشته باشید ولی ما معتقدیم.طاعات قبول.شعبانی نژاد

رفتن به نوار ابزار