کد خبر : 3494
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394- 23: 0

جلسات موسیقی زنده و کارناوال‌های تبلیغاتی در شأن ایام فاطمیه نیست

جلسات موسیقی زنده و کارناوال‌های تبلیغاتی در شأن ایام فاطمیه نیست

استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از برپایی جلسات موسیقی زنده و کارناوال‌های تبلیغاتی برخی ستادهای انتخاباتی در گیلان، گفت: حفظ حرمت ایام فاطمیه (س) ضرورت دارد.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رهنما در جمع عزاداران فاطمیه در مسجد جامع شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) در آیات و روایات از جایگاه والایی برخوردار است، اظهار کرد: فاطمه زهرا (س) ریشه شجره طیبه‌ای است که در قرآن کریم به آن اشاره شد.

استاد حوزه علمیه قم به تقارن ایام فاطمیه و انتخابات در موقعیت کنونی کشور اشاره کرد و گفت: با مطالعه در منابع به روشنی می‌بینیم که فاطمه زهرا (س) دفاع از ولایت را انتخاب کردند.

وی در ادامه با انتقاد از برپایی جلسات موسیقی زنده و کارناوال‌های تبلیغاتی در بعضی شهرهای گیلان، تصریح کرد: این نوع رفتارها در انتخابات در شأن نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه ایام فاطمیه نیست و هتک حرمت‌های احتمالی روزهای آینده نگران‌کننده است.

رهنما با تأکید بر اهمیت انتخابات پیش رو، به طراحی رسانه‌های دشمن برای حذف استوانه‌های نظام از مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان باید حامی ولایت و رهبری باشد و در این صورت جایگاه ما در منطقه و جهان ارتقا پیدا می‌کند.

داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه گیلان با بیان اینکه این استان مهد تشیع و همواره میزبان فرزندان اهل بیت (ع) بوده است، خاطرنشان کرد: امروز وضعیت فرهنگی گیلان شایسته نام آن نیست.

وی با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از انتخاب‌های فاطمه زهرا (س)، متذکر شد: همواره در تاریخ دفاع از ولایت هزینه داشته و شهدای ما این امر را به بهترین نحو ممکن نشان دادند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار