کد خبر : 27698
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1397- 28: 10

جلسه عضو مسئله‌دار شورای سوم با الیاس حضرتی و تعرفه گزینه دلخواه خود برای شهرداری رشت! + جزئیات

جلسه عضو مسئله‌دار شورای سوم با الیاس حضرتی و تعرفه گزینه دلخواه خود برای شهرداری رشت! + جزئیات

امید است شهرداری توسعه محور و جهادی به دور از حاشیه‌های جناحی، سیاسی و قومی قبیله‌ای بر اساس شایستگی و توانایی های فردی برای شهر رشت انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، لابی های فشرده برای انتخاب شهردار رشت وارد فاز تازه ای شده و همانطور که از شواهد و قرائن مشخص است، این بازی به مرحله نهایی خود رسیده است.

در این بین با تشکیل گروه هایی با شعارهای متفاوت اعضای شورای شهر در فکر انتخاب گزینه مورد نظر خود برای به دست گرفتن سکان هدایت شهرداری رشت می باشند.

هر چند شعار اکثریت اعضای شورا برای انتخاب شهردار از میان کارکنان بدنه شهرداری میباشد ولی برخی دیگر از اعضاء نیم نگاهی هم به اسامی و نام های خارج شهرداری دارند.

در این بین یکی از افرادی که به صورت جدی رایزنی برای شهردار شدنش در حال انجام است، علی اکبر اوسط مقدم (شخصی که در سال ۸۸ منزل شخصی اش را در اختیار میرحسین موسوی و فتنه گران قرار داده بود) می باشد. اگرچه عده‌ای صحبت از بازنشستگی این مدیر کهنسال استان گیلان به میان می آورند ولی با این حال این شخص یکی از گزینه های اصلی فراکسیون ۷ نفره اعضای شورا می‌باشد.

در این میان تلاش برخی از اعضای ادوار گذشته شورای شهر رشت از جمله شورای سوم با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای شهردار شدن اوسط مقدم قابل تامل است.

86524

خبرها حکایت از آن دارد که برای تثبیت انتصاب اوسط مقدم یک عضو آذری زبان و پرحاشیه شورای سوم رشت به همراه با حضور در پایتخت جلسه ای با الیاس حضرتی نماینده “لیست امید” مردم تهران داشته تا از ظرفیت این نماینده اسبق رشت برای اوسط مقدم استفاده نماید!

حال برای مردم رشت این سوال پیش می‌آید که آیا منتخبینشان در شورای پنجم آنقدر ناتوان و عاجز هستند که قدرت انتخاب شهردار نداشته و باید یک ‌نماینده افراطی و تندروی مجلس و برخی اعضای پرحاشیه ادوار شورا برایشان تصمیم گرفته و شهردار تعرفه نمایند؟!

امید است شورانشینان، شهرداری توسعه محور و جهادی به دور از حاشیه‌های جناحی، سیاسی و قومی قبیله‌ای بر اساس شایستگی و توانایی های فردی برای برطرف نمودن مشکلات عدیده شهر رشت انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار