کد خبر : 58012
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399- 09: 19

به علت عدم پرداخت عوارض!

جلوگیری دولتی‌ها با تعمیر منزل فرسوده ۴ یتیم توسط جوانان جهادی در ماسال!

جلوگیری دولتی‌ها با تعمیر منزل فرسوده ۴ یتیم توسط جوانان جهادی در ماسال!

این جوانان انقلابی از روی احساس تکلیف، با هزینه های شخصی خود اقدام به تهیه مصالح و امکانات ساختمانی نموده تا کار بازسازی و تعمیر این منزل را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در یکی از روستاهای شهرستان ماسال تعدادی از جوانان در قالب گروه های جهادی یکی از منازل محروم و فرسوده ای را پیدا نمودند که در آن ۴ فرزند یتیم با کمترین بضاعت مالی زندگی نموده که علاوه بر مشکلات اقتصادی، حتی سرپناه مناسبی هم برای ادامه حیات ندارند!

بر همین اساس این جوانان انقلابی از روی احساس تکلیف، با هزینه های شخصی خود اقدام به تهیه مصالح و امکانات ساختمانی نموده تا کار بازسازی و تعمیر این منزل را آغاز کنند.

این گروه جهادی فعالیت خود را با سرعت و شتاب مناسبی به پیش برد تا اینکه از طریق دهیاری محل با مخالفت مواجه شده و علت جلوگیری از بازسازی آن منزل را تاکید بخشداری و فرمانداری بر دریافت مبلغی از گروه جهادی مذکور جهت عوارض ساختمانی بیان نمودند!

ساخت سایبان، لوله کشی , فنس کشی , درب دم در , شن ریزی , موزایک زنی , برق کاری , خرید لوازم تحریر و کیف مدرسه , وسایل خانه کمد و کمد لباس و … از جمله اقدامات این گروه جهادی برای شادی دل آن ایتام بی سرپرست بوده است که از ادامه فعالیت آنان ممانعت به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار