کد خبر : 360
تاریخ انتشار : شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

جناب خاخورزا ! بهتر بود حداقل از سخنان جعفرزاده دفاع نمیکردی

جناب خاخورزا ! بهتر بود حداقل از سخنان جعفرزاده دفاع نمیکردی

بحمدالله فرصتی پیش آمده و یک شبه در این استان مدیرکل شدی، در حالی که میدانی در بین اصولگرایان ، اعتدالیون و اصلاحاتیان افرادی شایسته ، توانمند و با مدارک و مدارج بالای علمی وجود داشتند.

یه گزارش در گیلان، بعد از خبرپراکنی های سایت دیار میرزا که مدیرمسئولش خواهرزاده جعفرزاده می باشد (لینک) ، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در یادداشتی پاسخ این سایت را داد.

متن یادداشت حسن کربلایی به شرح ذیل می باشد:

بنام خدا

جناب خاخورزا         سلام

در مطلبی تحت عنوان بازخوانی خطبه تاریخی و … در پایگاه سخن پراکنی دیار میرزا، بهتر بود بجای فرافکنی  و درج مطالبی بی پایه و اساس، کمی به عمق مطالب من می اندیشیدی و یا حداقل پیرامون توهینهایی که دایی ارجمندت به بخش اعظمی از این جامعه کرد، مطالبی  می نوشتی.

از نظر جناب دایی آیا شما هم در استقرار مغولها در این کشور نقش داشتید؟(چون شما هم از اعضاء فعال دانشجویی ستاد آقای احمدی نژاد بودی) بهتربود سکوت میکردی و من هم اصلا تصمیم ندارم به شما پاسخ دهم. ضمن اینکه بحمدالله فرصتی  پیش آمده و یک شبه  در این استان مدیرکل شدی، در حالی که میدانی در بین اصولگرایان ، اعتدالیون و اصلاحاتیان افرادی شایسته ، توانمند و با مدارک و مدارج بالای علمی وجود داشتند ولی شما به مقام و منزلت و حقوق مکفی و وسیله نقلیه دست یافتی. بهتر بود حداقل از سخنان جعفرزاده دفاع  نمیکردی.

اگر فرصتی پیش آمد ازقدرت تدبیر و وجدان استفاده کن و حداقل در یک مراسم افطاری به او بگو ای دایی  چرا چنین سخنانی را بر زبان جاری کردی.

آیا دولتمردان نهم و دهم قوم مغول بودند و آیا همه منتقدان دولت فعلی افرادی بی اصل و نسب و بی ریشه اند؟

والسلام/  حسن کربلایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , 6 تیر 1394 - 11:13

این کربلایی […] باز صحبت کرد
مرگ بر ضد ولایت فقیه

رفتن به نوار ابزار