کد خبر : 3112
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 بهمن 1394- 07: 23

جناب عباسی! اگر اصولگرایید، امروز وقت دفاع از شورای نگهبان است نه ثابت کردن خود!

جناب عباسی! اگر اصولگرایید، امروز وقت دفاع از شورای نگهبان است نه ثابت کردن خود!

جناب اسدالله عباسی! اینکه باخطاب قرار دادن دوچهره معلوم الوضعیت بگوییم امیدواریم مشکل تایید صلاحیت ها حل شود به چه معناست؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، سجاد کاکرودی طی یادداشتی نوشت:

در منطقه ما آقایان عباسپور و قهرمانی کسانی هستند که بچه های محل ما هستند.امید داریم که مشکلات تایید صلاحیت ها حل شود و صحنه انتخابات پرشور، داغ و پرحرارت شود و همه وارد صحنه شوند!!!!!

این بخشی از صحبت های جناب اسدالله عباسی وزیر وزارتخانه پرحاشیه کار ،تعاون و رفاه اجتماعی دولت احمدی نژاد و نماینده دوره هفتم و هشتم مردم ولایتمدار رودسر و املش در شب گذشته(سه شنبه) می باشد.

اگر چه از یک نظر میشود به راحتی از این حرف گذشت ولیکن با شرایط حساس کنونی و تاکید و اصرار جدی جناب ایشان بر تعریف خود در جریان اصولگرایی، ذکر چند نکته خالی از لطف نیست و رهیافتی است برای همه دوستان دغدغه مند که به نگاه های حداقلی بسنده نکنند.

امروز شورای محترم نگهبان که در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی حقا کارنامه مورد قبولی دارد، مواجه با شدیدترین حملات داخلی و خارجی است و ان شاالله در این مسیر مانند گذشته محکم و استوار در راه حفظ حق مردمی که به اسلامی بودن نظام خود تاکید دارند موفق خواهد شد.

در این هجمه غیر منصفانه و بعضا عامدانه وظیفه کسانی که خود را در اردوگاه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تعریف می کنند این است که با روشنگری و تبیین جایگاه و عملکرد این نهاد مهم و حساس، گره گشایی ذهنی نموده و نگذارند تا القای شبهات ناروا، جایگاه این نقطه حساس نظام را خدشه دار کند.

اینکه باخطاب قرار دادن دوچهره معلوم الوضعیت بگوییم امیدواریم مشکل تایید صلاحیت ها حل شود به چه معناست؟ اگر مشکل از این دوفرد است که مسئله ای برای رد صلاحیتشان وجود دارد، این حرف یعنی اینکه جناب عباسی امیدوارند شورای نگهبان این مشکلات را نادیده بگیرند و با تجدید نظر، این دوستان و همه افراد را احراز صلاحیت نمایند تا فضای انتخابات داغ شود!! آیا این حرف این روزهای مدعیان اصلاح طلب نیست؟ یا اینکه مشکل را از این دوستان و افراد مشابهه نمیدانند و مسئله از سوی شورای نگهبان است؟

بالاخره یکی از این دو منظور از این بیان برداشت میشود که تحلیل هرکدامش به عهده کسانی که دارای قوه عاقله هستند باشد.

اما واقعا از ایشان انتظار نبود در این مقطع و از این فرصت جلسات مردمی از حق شورای مظلوم نگهبان دفاع کند؟ عزیزی از فقهای شورای نگهبان با واسطه به یکی از دوستان گله نموده بود که چرا جریان معتقد و ولایی در مقابل اینهمه هجمه به شورای نگهبان دفاع و حمایت نمیکند!؟ آیا این فرصت ها برای یک عنصر مدعی اصولگرایی نباید غنیمت باشد؟ که متاسفانه نه تنها این اتفاق نمیافتد بلکه با طرح این مبحث که امیدواریم مشکلات حل شود، بر ایجاد گره های ذهنی بیشتر دامن میزند.

شاید بعضی بفرمایند که ایشان جهت تلطیف فضا و نشان دادن حسن نیت این حرف را زده است که کما اینکه یکی از دوستان بزرگوار به بنده فرمود جناب عباسی به دلیل اینکه شایع شده که وی مسبب رد صلاحیت یکی از نامزدهاست، به این دلیل این بحث را کرده تا این شایعات پایان یابد…!!!که باید گفت آیا عوض کردن نگاه بخشی از طرفدران نامزدها و حتی خود نامزدها بیشتر از این اهمیت دارد که نخواهیم درست و بجا از شورای نگهبان دفاع کنیم؟

اینها خطای دستگاه محاسباتی ست که خروجی غلط و غیر قابل قبولی در معرض دیدگان قرار میدهد که از این دست اشتباهات در کارنامه جنابش کم نیست…

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

سلام. این سخنان جهت جذب آرای احتمالی کاندیدا های رد صلاحیت شده است، یعنی به گفته ماکیاول هدف وسیله را توجیه می کند. !!!

رفتن به نوار ابزار