کد خبر : 23440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396- 06: 5

جنگ نرم از صدر اسلام آغاز شده است / یک‌عده می‌خواهند به بهانه مذاکره مرگ بر آمریکا را حذف کنند

جنگ نرم از صدر اسلام آغاز شده است / یک‌عده می‌خواهند به بهانه مذاکره مرگ بر آمریکا را حذف کنند

نماینده سابق مردم شهرستان تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک عده از ولایت‌فقیه عبور کرده‌اند گفت: جنگ نرم و جنگ فرهنگی که اکنون صحبت از آن است از صدر اسلام شروع شده و این جنگ تاکنون تداوم دارد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید رسایی شامگاه روز دوشنبه در مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) در حرم مطهر شهدای این شهرستان اظهار کرد: هر فردی در قبال خانواده، همسایه و جامعه وظایفی دارد و این وظایف و تعهدات از دین مبین اسلام نشأت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رسول خدا در محل غدیر حضرت علی(ع) را به‌عنوان جانشین پس از خود انتخاب کرده است گفت: جنگ نرم و جنگ فرهنگی که اکنون صحبت از آن است از صدر اسلام شروع شده و این جنگ تاکنون تداوم دارد.

نماینده سابق مردم شهرستان تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شیوه کار جاسوسان کنونی تمرکز روی مسائل زیست‌محیطی و آب آشامیدنی مردم است بیان کرد: ممکن است جاسوس لباس یک خبرنگار را به تن کند و با اخبار و گزارش‌های خود اطلاعات کشور را در اختیار دشمن قرار دهد.

رسایی با بیان اینکه یک‌عده از ولایت‌فقیه عبور کرده‌اند گفت: اکنون پیکان تهاجم دشمن روی ولایت‌فقیه متمرکزشده و برخی‌ها در کشور آتش بیار معرکه شده‌اند و به دشمن در رسیدن به این هدف شوم کمک می‌کنند.

وی جدایی قرآن ناطق از قرآن صامت را یکی از دلایل فراموشی جانشینی حضرت علی(ع) در غدیر خم توسط خواص جامعه دانست و گفت: به اعتقاد رسول خدا قرآن و اهل‌بیت(ع) دو عنصر جدایی‌ناپذیر هستند که قرآن بدون وجود اهل‌بیت(ع) قابل تفسیر نیست.

نماینده سابق مردم شهرستان تهران در خانه ملت با اشاره به اینکه یک‌عده می‌خواهند به بهانه مذاکره مرگ بر آمریکا را حذف کنند افزود: در جریانات سیاسی کنونی کشور افرادی وجود دارند که حاضر هستند هزار بار امام و صحیفه امام را به زبان بیاورند ولی ولایت‌فقیه نگویند چون رهبری که از دنیا رفته قابل تفسیر است.

رسایی با بیان اینکه وظیفه امام مراقبت از مسیر رسول خدا است تصریح کرد: خواص جامعه پس از رحلت رسول خدا در انتخاب جانشین پیامبر(ص) در محل سقیفه نظام امامت را تغییر داده و به‌جای آن نظام مردم‌سالاری و شورایی را پیش کشیدند.

وی با اشاره به اینکه تنها نظامی که در برابر نظام کفر، سلطه و زور ایستاده نظام تشیع حضرت علی(ع) به سردمداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت:  چهار پنج سال پیش تشیع پیکر شهدای مدافع حرم به‌صورت مخفیانه و بدون حضور صداوسیما و رسانه‌ها برگزار می‌شد.

 نماینده سابق مردم شهرستان تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون شهید محسن حججی با اسم خود دنیا را به هم می‌ریزد خاطرنشان کرد: اکنون برای شهدای مدافعین حرم فیلم ساخته و جایگاه خانواده‌های شهدای مدافع حرم را ارج می‌نهند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار