کد خبر : 81243
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401- 13: 19

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

«جهاد تبیین» برگ برنده مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای دشمن است

«جهاد تبیین» برگ برنده مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای دشمن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان حربه امروز دشمنان انقلاب و نظام را به راه انداختن جنگ شناختی و ادراکی برشمرد و گفت: «جهاد تبیین» برگ برنده مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای دشمن است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر سه شنبه در همایش جهاد تبیین ویژه روحانیون و طلاب استان گیلان، اظهار کرد: زمان شناسی جز اولویت‌ها و نیازهای جامعه امروز است و باید به شکل ویژه ای به آن توجه شود.

 

وی با بیان اینکه سرمایه سوری و سرمایه داری در ذات انسان است، افزود: هیچ موجودی به اندازه انسان در تهدید خسران قرار ندارد خسران ممکن است در بخش‌های مختلف اتفاق بیافتد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باورمندی به حقیقت الهی انسان را از خسران در امان می‌دارد، گفت: باور و عمل به احکام دینی و الهی سبب امنیت روحی و روانی می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر زمینه سازی حق پرستی و سفارش به حق در جامعه بیان کرد: صبر و شکیبایی و مأیوس نشدن در مقابل سختی‌ها و بحران‌ها موجب انسان سازی می‌شود.

 

وی ادامه داد: باورمندی، عمل صالح، صبر و امیدواری به آینده از خصیصه‌های مهم منتظران واقعی ظهور حضرت امام عصر (عج) است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث اخیر در کشور، استکبار جهانی را دامنه اصلی این اتفاقات دانست و بیان کرد: نظام اسلامی در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی حاکمیت نظام سلطه را به چالش کشیده است.

 

دشمن به دنبال راه انداختن جنگ شناختی و ادراکی است

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به دشمنی‌های مکرر آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی اضافه کرد: تحریم، جنگ هشت ساله و فشارهای اقتصادی دشمن نتوانست خدشه‌ای به نظام وارد کند حال دشمن جنگ شناختی و ادراکی را راه انداخته است.

 

وی با بیان اینکه رزمایش شیطانی دشمن علیه نظام اسلامی شکست می‌خورد، افزود: القای یاس و ناامیدی مردم از جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهداف رزمایش رسانه‌ای دشمن است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به باورهای عمیق مردم ایران و پایبندی به آنها به نظام اسلامی تصریح کرد: اعتقاد راسخ مردم و باورمندی آنها به ایران اسلامی، رزمایش شیطانی و رسانه‌ای دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

 

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر جلوه بخشی به جهاد تبیین و لزوم ارتقای بصیرت و دانش عمومی جامعه اضافه کرد: جهاد تبیین برگ برنده مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای و شیطانی دشمن است.

 

وی با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر در پیش بودن خرمشهرها افزود: برای تمدن سازی اسلامی باید حوادث و وقایع تلخ و شیرین زیادی را پشت سر بگذاریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی شیفته عفت و حیا هستند، گفت: وطن دوستی، حیا و غیرت مندی در بین مردم ایران اسلامی موج می‌زند و دشمن از همین ویژگی‌ها می‌هراسد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه ایرانیان از بی حیایی و بی عفتی بیزار هستند، تصریح کرد: مردم ایران بارها نسبت به هتک حرمت مقدسات و بی حیایی در جامعه واکنش نشان دادند.

 

لزوم شفافیت و تبیین دسیسه‌های دشمن درباره حیازدایی از جامعه

 

وی با اشاره به ضریب رسانه‌ای دشمن نسبت به ترویج بی حیایی و بی عفتی افزود: برخی افراد سست عنصر فریب دسیسه‌های رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند و دچار تصمیم‌ها و رفتارهای هیجانی شدند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیاده سازی طرح حیازدایی آمریکا و هم دستانش در کشور اضافه کرد: شفافیت و تبیین دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن که همان حیازدایی و تجزیه طلبی است جز ضرورت های اصلی جامعه تلقی می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به عدم همراهی اکثریت مردم با اغتشاش گران و پیاده سازان نقشه‌های دشمن در کشور، بیان کرد: مردم در آوردگاه‌های مختلف هوشمندانه عمل کردند و این مسیر ادامه دارد.

 

وی، تلقین یاس و ناامیدی در جامعه را بزرگترین آسیب دانست و افزود: دشمن تلاش می‌کند با القای ناامیدی در جامعه، مردم را از نظام دلسرد کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار