کد خبر : 12647
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396- 02: 22

جوانان از حقوق‌های نجومی مدیران پیر گله‌مند هستند

جوانان از حقوق‌های نجومی مدیران پیر گله‌مند هستند

مسئول کمیته جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان گفت: ما دولتی میخواهیم حامی محرومان باشد و از کربلا درس مذاکره نگرفته باشد.

به گزارش گیلانستان، مجید رحمانی عصر امروز در همایش نسل چهارمی ها اظهار داشت: خداوند را شاکریم در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که با رهبری آگاه و مردم‌سالاری نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند و هشت هزار شهید از این استان نثار انقلاب شدند.

این مسؤول افزود: جوانان  برای خیزش یک تغییر و مطرح کردن گله‌مندی‌های خود اینجا آمده‌اند، جوانان از حقوق‌های نجومی مدیران پیر گله‌مند هستند و با پیشتازی عده‌ای از دلسوزان انقلاب در کشور حرکتی به نام جمنا شکل گرفت و نتیجه تلاش‌های چند ماهه در کار تشکیلاتی این شد که کاندیداها از یک مکانیزم پایین به بالا به مردم معرفی و از تعداد ۵۸ کاندیدا دو کاندیدا انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه تمام اخلاف‌نظرها جمع شد و اکنون در بهترین شرایط هستند، گفت: در روزهای آخر با تصمیم شورای مرکزی ممکن است یک کاندیدا بماند و دیگری به نفعش کنار بکشد و ما اعلام می‌کنیم جوانان ستاد رئیسی و قالیباف متحد هستیم و در کنار هم حرکت می‌کنیم.

مسؤول کمیته جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید در صحنه باشیم و ضعف‌های موجود دولت و ناکارآمدی آن را به اطلاع مردم برسانیم، ادامه داد: این موضوع که مردم رشت و گیلان دارای یک تفکر خاصی هستند پذیرفته نیست و باید کوشید فضاهای مجازی نباید ما را گول بزند و کار باید میدانی و در صحنه اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: به عنوان نماینده جبهه جوانان باید بگویم که همه ما یک دغدغه مشترک داریم و در کنار هم برای معرفی کاندیداهای انقلابی و رسیدن به پیروزی باید تلاش کنیم، رهبری فرمودند ما دولتی می‌خواهیم که عاقلانه تدبیر کند و عاشقانه جهاد کند و از سیاه‌نمایی گذشته دست بردارد.

رحمانی با تصریح بر اینکه ما دولتی می‌خواهیم که از کربلا درس واقعی بگیرد و به فکر درس مذاکره نباشد، خاطرنشان کرد: نهضت جنگل در همین شهر و استان پا گرفت و یک سردار عاشورایی داشت و انگلیسی‌ها به سردار میرزا کوچک پیشنهاد وسوسه انگیزی دادند و گفتند تو از حمایت اسلام دست بردار و ما حکومت تو را در ایران به رسمیت خواهیم شناخت، میرزا در جواب انگلستان گفت من و رفیقانم محال است آلت دست انگلیسی‌ها شویم و عاری از شرف می‌دانم کسی که عزت و استقلال ایران را برای ثروت و قدرت بدهد، ما با شرافت زندگی کرده‌ایم و با شرافت خواهیم مرد.

وی متذکر شد: ما فرزندان نسل امام حسین(ع) و میرزا کوچک هستیم و فرزند انقلاب صحنه را خالی نمی‌کند و نمایندگانش را تنها نمی‌گذارد و امیدواریم جشن پیروزی منتخب جریان و گفتمان نسل چهارم را با هم بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار