کد خبر : 50988
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399- 53: 18

حائز رتبه شدن ۴۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان در یک رویداد ملی/ مبلغ ۱۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جذب شد

حائز رتبه شدن ۴۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان در یک رویداد ملی/ مبلغ ۱۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جذب شد

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد با بیان اینکه۴۸ کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان در نخستین رویداد ملی فهما حائز رتبه شدند گفت: کانون‌های مساجد گیلان توانستند بیش از ۷۰۰ هزار امتیاز در این رویداد ملی کسب کنند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به برگزاری رویداد ملی فهما گفت: ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن فعالیت‌های کانون‌های مساجد با استفاده از سامانه بچه‌های مسجد(سجا) و در قالب رویداد ملی فهما و انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد دستور کار است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: در قالب این رویداد، ثبت اعضای کانون و تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد دارای امتیاز شده و مجموع امتیازهای کانون بر مبنای توانمندی‌ها و فعالیت‌ها، پایتخت فرهنگ و هنر ایران را مشخص می‌کند.

 

وی با بیان اینکه این طرح در قالب شاخص‌های هجده گانه اجرا شد افزود: قرآن و عترت، شبکه‌سازی و ساماندهی، هنر متعالی، کتاب و کتابخوانی، مناسبت‌های ملی و مذهبی، فضای مجازی و رسانه، غنی‌سازی اوقات فراغت و خلاقیت و نوآوری به‌منظور ارزیابی و رتبه‌بندی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از جمله این شاخص‌ها بود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با تصریح اینکه ۹۲۹ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعال هستند بیان کرد: مجموع کانون‌های فرهنگی هنری استان گیلان در نخستین رویداد ملی رقابت‌های فهمای سال ۹۸ توانستند بیش از ۷۰۰ هزار امتیاز کسب کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اضافه کرد: در مجموع هزار و ۲۶۲ کانون در سراسر کشور حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

 

وی از کسب رتبه توسط ۴۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان از سوی ستاد کانون‌های مساجد کشور در این طرح ملی خبر داد و اعلام کرد: این تعداد کانون فرهنگی هنری مساجد استان گیلان در رتبه اول،چهارم و پنجم جای گرفتند.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد ادامه داد: این تعداد کانون در مجموع توانستند مبلغ ۱۲۷ میلیون و۴۰۰ هزار تومان را جذب و به خود اختصاص دهند که ۶۵۴ میلیون ریال به‌صورت حمایت مالی و ۶۲۰ میلیون ریال بسته‌های اهدایی کتاب است.

 

وی با بیان اینکه حمایت مالی کانون‌های رتبه‌های یک و چهار واریز شده است اعلام کرد: کانون‌های دارای رتبه پنجم پس از تکمیل اطلاعات سامانه مبالغ تخصیصی را دریافت می‌کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار