کد خبر : 31001
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

روند فروپاشی تدریجی آمریکا آغاز شده است

روند فروپاشی تدریجی آمریکا آغاز شده است

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت‌:‌ نظام آمریکا هم‌اکنون در ابعاد مختلف از حوزه‌هایی نظیر سیاست، ‌اقتصاد، امور فرهنگی و به‌ویژه بنیان خانواده در حال اضمحلال و فروپاشی تدریجی است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان در این شهرستان اظهار داشت:‌ جامعه روحانیت با وجود همه مشکلات و سوء تدبیرهای برخی از مسئولان زمینه تداوم و استمرار انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا برگزاری یادواره‌های شهدا را برای جامعه امروز سرشار از خیرات و برکات دانست و گفت:‌ عمق تأثیرگذاری این‌گونه مراسم‌ها با محوریت شهادت و ایثار در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان جامعه بسیار زیاد است.

وزیر سابق اطلاعات از شهادت جمع قابل توجهی از شهدای روحانی و طلبه کشور در دوران دفاع مقدس سخن گفت و بیان داشت: جامعه روحانیت و طلبه‌ کشورمان در تمامی عرصه‌ها همواره نقش‌آفرینی مؤثری داشته‌اند به طوری‌که هم‌اکنون نیز در میدان‌های مختلف حضوری فعال دارند.

وی بهره‌گیری کشورها و ملل غربی از متون و کتاب‌های اسلامی برای دستیابی به پیشرفت و علوم جدید را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: علومی نظیر طب و دانش نانو در کتاب‌های دانش پزشکی دوران کهن ممالک اسلامی مورد اشاره قرار گرفته‌ و پایه‌ریزی شده است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا قرآن کریم را کتاب هدایت بشر خواند و ‌گفت:‌ در این کتاب آسمانی و الهی همواره کل بشریت فارغ از هر گونه نژاد، قوم ‌و قبیله خاصی مورد خطاب قرار گرفته و اسباب هدایت و سعادت حقیقی آنان در زندگی دنیوی و اخروی ترسیم شده است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه قرآن کریم برای همه مشکلات و دغدغه‌های بشریت راهکارهای عملی ارائه داده است عنوان کرد: در این کتاب آسمانی با زبان تاریخ و به وسیله آیات روشن به بیان حوادث و وقایع عبرت‌انگیز مختلفی که برای انبیاء الهی و دیگران رخ داده پرداخته شده است.

مصلحی با بیان اینکه در سوره یوسف(ع)‌ بیش از 130‌ پیام اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی نهفته است اظهار داشت: بسیاری از راهکارهای مقابله با تحریم‌ها را می‌توان از آیات این سوره از قرآن کریم استخراج کرد و این حقیقت آشکار بر اعجاز این کتاب الهی صحه می‌گذارد.

وی با تأکید اینکه قدرت‌های پوشالی جهانی از حرکت عظیم راهپیمایی اربعین واهمه دارند تصریح کرد: جوشش 25 میلیون نفر از زائران و عاشقان ابا عبدالله الحسین(‌ع) و حرکت آنان به سمت کربلای معلی ترس عظیمی در دل‌های تاریک دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جهان‌خوار انداخته است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا الگو شدن نهضت امام حسین(‌ع) در بین سایر جوامع بشری را از معجزات الهی خواند و عنوان کرد:‌ نظام سرمایه‌داری غرب به رهبریت آمریکا در حال فروپاشی است و هیچ حرفی در برابر نهضت‌های آزادی‌خواهانه ملت‌های ستمدیده ندارد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه هم‌اکنون هزاران مقاله درباره فروپاشی نظام آمریکا نوشته شده است خاطرنشان کرد: نظام آمریکا هم‌اکنون در ابعاد مختلف از حوزه‌هایی نظیر سیاست، ‌اقتصاد، امور فرهنگی و به ویژه بنیان خانواده در حال اضمحلال و فروپاشی تدریجی است.

مصلحی حضور روحانیت در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را بسیار چشمگیر و قابل توجه خواند و افزود: امروز نیز با وجود همه تهدیدات آمریکا و سوءعملکردهایی که توسط برخی مسئولان در کشور انجام می‌شود روحانیون به عنوان حلقه وصل مردم و نظام اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار