کد خبر : 3640
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394- 39: 11

حجت الاسلام عباسی: اعتراف میکنم که اشتباه کردم/ منتظر لیست بمانیم و طبق آن عمل کنیم

حجت الاسلام عباسی: اعتراف میکنم که اشتباه کردم/ منتظر لیست بمانیم و طبق آن عمل کنیم

به دوستانی که به مرحله دوم راه یافته اند، توصیه ای مشفقانه دارم که اشتباه من را تکرار نکنید و به موقع صحنه را به نفع دوستان دیگر ترک کنید.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس رشت که رتبه نوزدهم را در این انتخابات از آن خود نمود، در پیامی نوشت:

وَ مَنْ يَتَّقِ اَللّٰهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا

عزیزانم، مرحله اول انتخابات دوره دهم شهرستان رشت به پایان رسید و متولیان اصولگرایی در مبنای انتخاب و استراتژی،دچار انحراف و اشتباه فاحشی شدند و لکن بدانید آنها همان برادران مقتدر ما و بازوی توانمند انقلاب هستند،پس جلوتر از رهبران حرکت نکنیم و منتظر لیست آنها باشیم و با یکی،دو مرحله اشتباه نباید آنها را از صحنه خارج کنیم.

من به دوستانی که به مرحله دوم راه یافته اند، توصیه ای مشفقانه دارم که اشتباه من را تکرار نکنید و به موقع صحنه را به نفع دوستان دیگر ترک کنید. البته آنچه من را نگه داشت،اشتباه متولیان امور بود و لکن اعتراف میکنم نباید به اشتباه آنان اشتباه میکردم و البته خدا را شاکرم که به جریان اصولگرایی ضربه ای وارد نساختم.

از آموزه های دین و اساتیدم آموختم که “هرگاه اشتباه کردی،قبول کن و برای عبرت دیگران اعتراف کن،چه اینکه در اشتباه ماندن،خود اشتباه دیگری است.” اگر کارها برای خدا باشد؛خدا هادی است-خدا مکفی است. پس یاران همچنان منتظر لیست بمانیم و برطبق آن عمل کنیم.

“والعاقبه للمتقین”
محمد رضا عباسی
۱۳۹۴/۱۲/۱۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مرتضی سه شنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

شما به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه هزاران نفر سپاهی و بسیجی را به بصیرت دعوت نمودید و حضرت اقا مردم را دعوت به لیست نمود و شما ملبس روحانیت هستید و به موقع عمل نکردید الان چه فایده دارد اشتباه شما . ایا در ایام فاطمیه دل فرزند زهرا را به درد نیاوردید ؟ !

shahrvand جمعه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

شرف به درودتان!!!!!
امروز در مراسم […] در مزار شهدا رشت جایتان خالی بود!!!
ایشان که در ایام فاطمیه در ستادشان موسیقی و جشن به پا بود
امروز با بازیچه قرار دادن خون شهدا و احساسات پاک مردم شهرم رشت اقدام کردند با دعوت پیامکی از طرف دارانشان به مزار شهدای رشت
شهدا را بازیچه سیاست های انگلیسی خود ساخته اند
ایشان که سابقا اصول گرایی سرسخت بودند امروز اصلاح طلبی یقه چاک دولت هستند
خواهشا مطلبی بنویسید و روشنگری کنید
و من الله توفیق

رفتن به نوار ابزار