کد خبر : 88035
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

استاندار گیلان تاکید کرد؛

حذف کاغذ بازی‌ های اداری برای هموار کردن مسیر تولید

حذف کاغذ بازی‌ های اداری برای هموار کردن مسیر تولید

استاندار گیلان با تاکید بر حمایت از تولیدات دانش بنیان در این استان گفت: با حذف کاغذبازی‌های اداری مسیر برای تقویت تولید هموار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید گیلان، اظهار کرد: حمایت از تولید که گامی مؤثر در مسیر توسعه پایدار اقتصادی و تلاشی ارزشمند برای بالندگی اجتماعی است از رویکردهای مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

 

وی، رفع موانع تولید و تسهیل گری در این بخش را نیازمند اقدامات عملی و میدانی دانست و افزود: رویکرد حمایتی دولت سیزدهم از تولید در گیلان پیاده سازی و دنبال می‌شود و همه دستگاه موظف به پیروی از این رویکرد هستند.

 

استاندار گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌ها و بانک‌های عامل در بخش تولید، اضافه کرد: دستگاه‌ها و متولیان بانک‌ها باید نگاه حمایتی به بخش تولید و جذب سرمایه گذار در گیلان داشته باشد تا منجر به رونق تولید شود.

 

عباسی با تاکید بر اینکه تقویت انگیزه تولید در سرمایه گذاران امری ضروری است، گفت: تسریع در روند اعطای مجوزها و تأمین اعتبارات بانکی برای سرمایه گذاران عرصه تولید در چارچوب قانونی در اولویت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه تحقق جهش تولید از مسیر تلاش میدانی و برنامه ریزی هدفمند می‌گذرد، افزود: مسئولان بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری باید در خدمت تولیدات مورد نیاز جامعه باشند تا به موازات تقویت اشتغال مولد، زمینه وابستگی به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه تولیدگران و فعالان صنعتی مورد حمایت دولت قرار دارند، اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی ناگزیر از حمایت در بخش تولید و صنعت گران هستیم.

 

عباسی با تاکید بر گره گشایی واحدها و بنگاه‌های تولیدی در استان گیلان، بیان کرد: تسهیلات پرداختی به تولیدگران و فعالان تولیدی باید به هدف اصابت کند و در این بخش نیازمند نظارت جدی هستیم.

 

وی بر حمایت از تولیدات دانش بنیان در گیلان تأکید کرد و افزود: با حذف کاغذبازی‌های اداری مسیر برای تقویت تولید هموار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار