کد خبر : 83012
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

با اثر هنری "چکاو و میرزا"

حسام رمضانی تنها نماینده استان‌های شمالی در رویداد ملی “رویازی”

حسام رمضانی تنها نماینده استان‌های شمالی در رویداد ملی “رویازی”

.

به گزارش گیلانستان، چهارمین رویداد بزرگ پرتاب انیمیشن ایران، «رویازی» با شعار «رویاهاتو زندگی کن» و به تلاش مرکز انیمیشن سازمان سینمایی سوره در سالن سوره حوزه‌ هنری برگزار شد. در این رویداد ۱۲ گروه راه‌یافته به مرحله نهایی این رویداد، ایده‌های خود را در مقابل سرمایه‌گذاران، فعالان و مسئولان حوزه انیمیشن ایران مطرح کردند.

 

حسام رمضانی به عنوان تنها نماینده استانهای شمالی کشور در این رویداد حاضر بود.

 

وی در گفتگویی به توضیح انیمیشن خود با عنوان “چکاو و میرزا” پرداخت. طرحی که با توجه به عدم قهرمان سازی برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال درباره میرزاکوچک تولید می گردد.

 

چَکاو دختر بازیگوش و شجاعی است که می‌خواهد همراه میرزاکوچک و عمویش دکتر حشمت، مردمی را که درگیر قحطی و بیماری شده‌اند را از شر نیروهای روس و انگلیس نجات دهند.

 

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، حجت الاسلام والمسلمین تجریشی قائم مقام معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما، احمد حدادی مدیر عامل روبیکا، سید صالحی معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات، محمد حمزه‌زاده رئیس بنیاد کتاب و محمد رحیم لیوانی مدیرعامل مرکز انیمیشن صبا در این رویداد حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار