کد خبر : 16438
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

حضور مردم در مراسمات انقلابی “رویش انقلاب” است/ سخنرانان مراسم‌های ملی واقعیت‌های انقلاب را “صادقانه” بیان کنند

حضور مردم در مراسمات انقلابی “رویش انقلاب” است/ سخنرانان مراسم‌های ملی واقعیت‌های انقلاب را “صادقانه” بیان کنند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: سخنرانان در مراسم‌های ملی و انقلابی واقعیت‌های انقلاب اسلامی را صادقانه بیان کنند چراکه بیانات آن‌ها زمانی در عمق جان و دل مردم می‌نشیند که خود عامل به بیانات خود باشند.

به گزارش گیلانستان، ذبیح الله نیکفر در گفتگویی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی رویش و ریزش دارد اظهار داشت: حضور مردم در مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها نشان‌دهنده رویش انقلاب و سبب استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استقبال و حضور گسترده و پرشور ملت ایران به‌ویژه مردم استان گیلان در مراسم‌های ملی و انقلابی نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته ‌و روز‌به‌روز شاهد قدرتمندتر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به حضور مدافعان حرم، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور اعلام داشت: مردم گیلان همواره پیشتاز و پیشقدم در میادین انقلابی هستند و با حضور به‌موقع خود در صحنه‌های ملی و انقلابی همواره ثابت کرده‌اند که پیرو راه شهدا و امام راحل هستند.

نیکفر افزود: مردم با حضور پرشور خود در صحنه‌های مختلف انقلابی و ملی از جمله راهپیمایی و شرکت در انتخابات نشان دادند که تا رسیدن به مقصد نهایی که رسیدن به انقلاب جهانی مهدی موعود است از پا نخواهند نشست و به انقلاب وفادار هستند و از هیچ تلاشی در این مسیر کوتاهی نمی‌کنند.

وی با اشاره فتنه 88 ابراز داشت: مردم گیلان با حضور خودجوش و زودتر از سایر استان‌های کشور در سرکوب کردن انحرافات، فتنه‌گران و تهدیدهایی که نظام مقدس اسلامی را مورد هجمه قرار داده بود وارد میدان شدند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فتنه 88 بنا بر فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی، مردم، پیروز میدان بودند گفت: در نتیجه اتحاد، یکپارچگی و حضور به‌موقع مردم در سال 88، عموم مردم در مقابل خواص، پیروز میدان بودند.

نیکفر با اشاره به نقش موثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مراسم‌های ملی و انقلابی افزود: این شورا با ایجاد هماهنگی و ساماندهی مناسب با نهادهای مربوطه و مردم، مراسم‌های ملی و انقلابی را به بهترین شکل برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌هایی واکنش خوبی در مقابل انحرافات است گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در مواقع حساس با ایجاد هماهنگی و اعلام هشدارهایی موثر به مردم و فرزندان انقلابی استان گیلان باعث حضور آن‌ها در مواقع و صحنه‌های حساس ملی و بین المللی می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به انتخاب سخنران مراسم‌های ملی و انقلابی افزود: سخنرانان مراسم‌ها می‌بایست بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی خود به بیان مطالب بپردازند و اندیشه‌های انقلاب اسلامی، آرمان شهدا و امام شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

نیکفر با بیان اینکه سخنرانان با نطق خود می‌توانند مردم را به آینده انقلاب امیدوار کنند گفت: سخنرانان می‌بایست در مراسم‌های ملی و انقلابی، واقعیت‌های انقلاب اسلامی را صادقانه بیان کنند و بیانات سخنرانان زمانی در عمق جان و دل مردم می‌نشیند که خود عامل به بیانات خود باشند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار