کد خبر : 7637
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1395- 46: 0

حضور ۲ روزه وزیر ارتباطات در گیلان چه دستاوردی داشت/ سفر کاری یا سفیر انتخاباتی؟!

حضور ۲ روزه وزیر ارتباطات در گیلان چه دستاوردی داشت/ سفر کاری یا سفیر انتخاباتی؟!

وزیر ارتباطات همچنین به جای آنکه گزارش کار دهد و بگوید دولت یازدهم در این ۴ سال برای مردم چه کرده است، از ایجاد اشتغال برای ۹۵۰۰۰۰ نفر در سال آینده خبر داد!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه سفری دو روزه (۱۶ و ۱۷ دی) به گیلان داشت و با حضور در شهرستانهای مختلف این استان برای مدیران و مسئولان دولتی به سخنرانی پرداخت.

وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید که حوزه فعالیش می بایست خدمت رسانی در زمینه های خطوط تلفن های ثابت و همراه، شبکه های مجازی و… باشد، در این سفر جلسات متعددی با عناوین اقتصاد مقاومتی، کشاورزی، گردشگری، رفع موانع تولید و… برگزار نمود و از حضار و مدیران تقاضا میکرد: “عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنید”.
9
آن چیزی که مکررا در جلسات این دو روز مشاهده شد، این بود که علت حضور دکتر واعظی در گیلان گویا بیشتر از اینکه گوشه ای از مشکلات کنونی مردم را حل کند، ایجاد انگیزه در بین مدیران برای دفاع همه جانبه از رئیس جمهور جهت پیروزی در انتخابات آینده بوده است که حتی بارها در نشست ها تاکید شد که باید همه تلاشمان را انجام دهیم تا دولت دوازدهم نیز از آن دکتر روحانی باشد.

36

واعظی برجام را نقطه قوت دولت تدبیر و امید دانست و گفت: مخالفان به نقاط قوت دولت حمله می کنند. وزیر ارتباطات همچنین به جای آنکه گزارش کار دهد و بگوید دولت یازدهم در این ۴ سال برای مردم چه کرده است، از ایجاد اشتغال برای ۹۵۰۰۰۰ نفر در سال آینده خبر داد!

با این اوصاف میتوان از ایشان به عنوان سفیر انتخاباتی دکتر روحانی نام برد و برنامه های این دو روز را در راستای سیاست های دولت برشمرد.

دکتر واعظی بعد از اتمام جلساتش، عصر روز جمعه به دیدار حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه درگیلان می رود که امام جمعه رشت ضمن بیان دغدغه های معیشتی مردم، با ابراز گلایه از نوبخت خطاب به وزیر ارتباطات تاکید کرد: گله‌مندی ما را به رئیس جمهور و محمدباقر نوبخت برسانید، نوبخت به وضعیت و مشکلات گیلان رسیدگی نمی‌کند و از او گلایه داریم.

712888dsc_1697-copy

نکته جالب و قابل تامل این است که پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان که اخبار لحظه به لحظه از تمامی نشست های وزیر ارتباطات درگیلان بر روی این وبسایت منتشر میکرد، از دیدار دکتر واعظی با آیت الله قربانی هیچ خبر و گزارشی منتشر نکرد!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار