کد خبر : 51154
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399- 00: 11

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس:

حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تا پایان خرداد همسان‌سازی شود

حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تا پایان خرداد همسان‌سازی شود

به گفته سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس تصویب‌شده و دولت مکلف تا پایان خردادماه حقوق تمامی بازنشستگان را همسان‌سازی کند.

به گزارش گیلانستان اسدالله عباسی با اشاره به تصویب طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این طرح در مجلس تصویب‌شده و دولت مکلف است به آن عمل کند و برای اجرای آن باید تمامی بازنشستگان اعم از بازنشتگان تأمین اجتماعی به‌طور یکسان از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه دولت نباید فرقی میان بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی قائل شود، گفت: وقتی دولت حقوق کارکنان خود را افزایش می‌دهد تمامی کارکنان به‌صورت عام و یکسان از آن بهره‌مند می‌شوند و در مسئله همسان‌سازی نیز همین مطلب صدق می‌کند و باید صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی و دیگر نهادها از این قانون تبعیت کنند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌ پیش‌بینی منابع در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: مجلس بنا داشت طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به‌صورت سه فوریتی تصویب کند ولی این قانون وجود داشته و دولت باید حداکثر تا پایان خردادماه طرح رتبه‌بندی معلمان که منابع آن پیش‌بینی‌شده و همچنین همسان‌سازی حقوق بازنشتگان تأمین اجتماعی را نیز اجرایی کند.

عباسی با تأکید بر متناسب‌سازی حقوق کارکنان در کشور بیان کرد: بر اساس قانون، طرح متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و رتبه‌بندی معلمان باید به‌صورت تدریجی انجام‌شده و ۶ هزار میلیارد برای طرح متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار