کد خبر : 42522
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

استاندار گیلان:

حمایت‌های لازم از برگزاری مطلوب مسابقات جام زنده یاد نامجو انجام می شود

حمایت‌های لازم از برگزاری مطلوب مسابقات جام زنده یاد نامجو انجام می شود

زارع گفت: حمایت لازم از برگزاری مسابقات انتخابی المپیک جام زنده یاد نامجو در گیلان انجام می‌شود.

به گزارش گیلانستان «ارسلان زارع» در دیدار با رییس فدراسیون وزنه‌برداری، به سابقه درخشان ورزشکاران گیلانی در رشته‌های وزنه‌برداری اشاره کرد و گفت: مرحوم محمود نامجو وزنه‌بردار اسطوره‌ای ایران و استان گیلان یکی از چهره‌های همیشه ماندگار در ورزش قاره آسیا و همچنین ایران است.

استاندار گیلان با اشاره به تشکیل ستاد حمایتی و پشتیبانی مسابقات انتخابی المپیک جام زنده‌یاد نامجو در استان گیلان با حضور مسئولان ذیربط گفت: در این ستاد مقرر شد تا بر اساس تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها، تمهیدات لازم به‌منظور اجرای اقدامات لازم برای انجام باکیفیت مسابقات صورت گیرد.

وی با اشاره به علاقمندی گیلانیان به حوزه‌های مختلف ورزشی بیان داشت: به یقین برگزاری مسابقات انتخابی المپیک جام زنده یاد نامجو در استان با استقبال خوبی مواجه می‌شود.

زارع به توانمندی ورزشکاران کشور در وزنه‌برداری اشاره و خاطرنشان کرد: اخیراً ورزشکاران این رشته اعم از بانوان و آقایان با درخشش خود به تیم‌های ملی دعوت شدند و در مسابقات ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند.

در ادامه «سهراب مرادی» گفت: با توجه به سهمیه‌بندی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، رقابت‌های بین‌المللی جام نامجو که مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز بشمار می‌رود، از درجه و امتیاز مناسب و بالایی برخوردار است و به یقین شاهد حضور وزنه‌برداران قدرتمند جهان در این دوره از رقابت‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی جام نامجو برترین وزنه‌برداران جهان حضور خواهند داشت و میزبانی این مسابقه علاوه بر ارتقای وزنه‌برداری گیلان، باعث توسعه سالن محل برگزاری این رقابت می‌شود.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات که جنبه انتخابی و کسب سهمیه المپیک را دارد، از روز ۱۲ بهمن ماه سال جاری با حضور زبده ترین وزنه برداران جهان در گیلان برگزار می شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار