کد خبر : 6749
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395- 57: 11

حمایت رئیس جمهور از مطهری جای تعجب و تاسف دارد/ عدم تعادل روانی علی مطهری محرز و مسلم است

حمایت رئیس جمهور از مطهری جای تعجب و تاسف دارد/ عدم تعادل روانی علی مطهری محرز و مسلم است

عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: مطهری عملا سخنگوی مخالفان نظام شده و به جای دفاع از حقوق مردم، نقش اپوزسیون را بازی می کند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری که به مناسبت دهه ی اول ماه صفر در حرم مطهر سیدجلال الدین اشرف شهرستان آستانه اشرفیه در جمع مردم این شهر، زائران و مجاوران حرم سخنرانی می کرد، با اشاره به بحث محبت اهل بیت پیامبر(ص) اظهار داشت: محبت اهل بیت زمانی اثر بخش است که توام با معرفت و شناخت باشد.

وی ضمن تقسیم شناخت به معرفت شخصی و شخصیتی گفت: آن چه که مهم می باشد این است که ما به شخصیت الهی و سیاسی اهل بیت(ع) و جایگاه والای آن بزرگواران معرفت پیدا کنیم.

حجت الاسلام اشکوری ضمن تبیین شخصیت اهل بیت(ع)، فرازی از زیارت جامعه کبیره را در معرفی اهل بیت(ع) بیان نموده و اظهار داشت: اهل بیت پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) واسطه ی فیض الهی در زمین و بعد از پیامبر به عنوان الگوهای متعالی و برتر معرفی گردیده اند و محبت و مودت اهل بیت(ع) لازم، و اطاعت و احترام به آنها واجب است.

نویسنده ی کتاب “الگوی متعالی در حماسه و عرفان” در ادامه اذعان کرد: در زیارت جامعه، مخالفین اهل بیت(ع) به عنوان مخالفین اصل دین و رسالت معرفی گردیده اند.

میرحسینی اشکوری گفت: در اسلام هتک حیثیت و توهین به هیچ مسلمانی جائز نیست و در قانون کیفری، هتک حیثیت و توهین به افراد جرم محسوب می شود و مجازات دارد، چه رسد به اینکه کسی بخواهد به امام معصوم جسارت و توهین نماید.

وی در ادامه  به حادثه ی مشهد مقدس و جریان سخنرانی علی مطهری نماینده ی تهران در مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: بنده از ایشان سوال می کنم اگر شخصی امام معصوم(ع) را متهم به طرفداری از منکرات و محرمات کند، مجازات این شخص چیست؟

حجت الاسلام اشکوری در حرم سیدجلال الدین اشرف و در جمع مردم شهرستان آستانه بیان داشت: علی مطهری که سخنرانی وی در شهر مشهد، توسط دادستان این شهر لغو گردید، فردی است که در کارنامه اش حمایت غیرمستقیم از سران فتنه و جریان فتنه گر سال ۸۸ ثبت شده و حماسه ی یوم الله ۹ دی  ۸۸ را که میلیون ها نفر از مردم بابصیرت ایران در آن حضور داشتند و نقشه های سران فتنه را نقش بر آب نمودند، زیر سوال برده و همچنین در برخی مصاحبه هایش از گروهک تروریستی منافقین حمایت نموده است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: علی مطهری اخیرا ضمن حمایت از کنسرت هایی که بعضا در آنها مشاهده می شود برخی زنان بدحجاب و یا بی حجاب به صورت زشت و زننده به صورت مختلط در کنار مردان حضور پیدا کرده و موسیقی های تند و کوچه بازاری و بی ارزش در آن اماکن نواخته شده و حتی بارها تک خوانی زنان نیز در این کنسرت ها اجرا شده است و مراجع تقلید قم و علمای بزرگ مشهد اینگونه کنسرتها را حرام دانسته و نسبت به برگزاری این کنسرت ها شدیدا اعتراض نموده اند، در بیانی سراسر توهین و جسارت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفته است:  اگر امام رضا(ع) هم زنده و در قید حیات بودند، در این کنسرت ها شرکت میکردند!

دبیر سابق شورای نگهبان استان گیلان در ادامه بیان داشت: باتوجه به اینکه بنده ۷ دوره به عنوان رئیس هیات نظارت شورای نگهبان گیلان انجام وظیفه نموده ام از قوانین شورای نگهبان اطلاع کافی دارم و معتقدم که آقای مطهری به هیچ وجه صلاحیت حضور در جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارد و لغو سخنرانی وی توسط دادستان مشهد کمترین، نرم ترین و ضعیف ترین برخورد با یک فرد قانون گریز و قانون شکن در سطح نماینده مجلس شورای اسلامی است.

میرحسینی اشکوری در جمع مردم آستانه اشرفیه گفت: متاسفانه علی مطهری به خاطر سوء استفاده از موقعیت و جایگاه نمایندگی مجلس، عملا سخنگوی مخالفان نظام شده و به جای دفاع از حقوق  پایمال شده ی مردم توسط دولت یازدهم نظیر فساد ۸۰۰۰ میلیاردی صندوق فرهنگیان و حقوق های نجومی برخی مدیران ارشد و فاسد دولت یازدهم و رانتخواری ها و بی تدبیری ها در حوزه اقتصاد و اشتغال، نقش اپوزیسیون را بازی می کند. باتوجه به روشی که آقای علی مطهری در پیش گرفته، آینده ی خطرناکی را برای وی پیش بینی می کنم و کاش از این رفتارهای غلط و نادرست دست برداشته و بیش از این روح پدر بزرگوارش شهید مطهری را از خود نرنجاند.

سخنران راهپیمایی و تجمع باشکوه مردم رشت در ۸دی سال ۸۸ اظهار داشت: سوال بنده این است که مگر جناب آقای روحانی در روزهای ابتدایی مسئولیتش نگفته بودند پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدین؟ چرا ایشان در خفا به قوه ی قضاییه فشار می آورند تا دهان فلان منتقد را بسته و فلان روزنامه یا سایت را فیلتر نمایند؟

وی در ادامه گفت: جای تعجب و تاسف است که آقای رئیس جمهور از علی مطهری حمایت کرده و از لغو برگزاری سخنرانی وی اظهار شرمساری نموده است و این در حالی است که دولت آقای روحانی در سه سال گذشته تاکنون برنامه ی سخنرانی بیش از ۵۰ نفر از فرهیختگان و نخبگان حامی انقلاب و رهبری را لغو و تعطیل نموده و سوال بنده این است که چرا آقای روحانی در این موارد دهان منتقدین دولت را می بندد و به جای پناه بردن به خدا به کدخدا پناه می برد؟

چرا جناب رئیس جمهور به یکباره در این مواقع، حمایت از آزادی بیان را فراموش میکنند اما در زمان لغو سخنرانی علی مطهری نماینده ی معلوم الحال تهران که عدم تعادل روحی و روانی وی بر همگان محرز و زبانزد خاص و عام می باشد و در کارنامه اش توهین و جسارت به ساحت مقدس امام رضا(ع) نیز دیده می شود، یاد آزادی بیان، حقوق سیاسی و شهروندی افتاده و نامه ی سرگشاده به  دو وزیر کشورو وزیر دادگستری می نویسد و از این نماینده ی هتاک حمایت می کند؟

وی در پایان اشاره نمود که نمایندگی مجلس و یا پست ها و مسئولیتهای سیاسی در جامعه ی اسلامی امانت است و نباید افراد را دچار این توهم نماید که به واسطه ی اینگونه مسئولیتها، هر حرفی را می توان به زبان آورد و هر رفتاری را می توان از خود بروز داد.

کسانی که امروز به جای خدمت به مردم، از مسئولیتهای سیاسی خود ابزار و سلاحی ساخته تا بتوانند به انقلاب و رهبری و قانون اساسی بتازند، بدانند که مردم ولایتمدار ایران تا زمانی حرمت و احترام آنان را حفظ خواهد نمود که حرمت اسلام، حقوق اساسی مردم و ولی فقیه را حفظ نمایند و مردم در این مسیر با کسی عقد اخوت نبسته اند./۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار