کد خبر : 53817
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399- 38: 12

مدیرکل اوقاف گیلان :

حمایت مالی اوقاف گیلان از پایان نامه‌ها دانشجویی/۸ حوزه مشخص شد

حمایت مالی اوقاف گیلان از پایان نامه‌ها دانشجویی/۸ حوزه مشخص شد

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به حمایت این سازمان از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، گفت: در این زمینه هشت حوزه با ۱۰۵ موضوع مشخص شده است.

حجت الاسلام ستار علیزاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی سازمان اوقاف در راستای حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی، اظهار کرد: هدف استفاده بهینه از نتایج پژوهش‌های انجام شده در مراکز دانشگاهی در راستای تحقق رسالت و مأموریت‌ها این سازمان است.

وی با بیان اینکه از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در هشت عنوان حمایت می‌شود، گفت: حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، بهره وری اقتصادی، فناوری اطلاعات، عمران و معماری، قرآنی، مدیریتی، اوقافی و حقوقی و روابط عمومی هشت حوزه مشخص شده با ۱۰۵ موضوع است.

علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه برای بهره گیری از این حمایت مالی باید تمام مراحل پایان نامه از انتخاب عنوان تا دفاع از پایان نامه و رساله با هماهنگی سازمان اوقاف انجام شده باشد، تصریح کرد: از پایان نامه کارشناسی ارشد حداقل پنج و حداکثر ۳۰ میلیون ریال و پایان نامه دکتری نیز حداقل ۱۰ تا حداکثر ۶۰ میلیون ریال حمایت خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه پایان نامه و رساله پس از بررسی و تأیید گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت بندی از نظر محتوا از حمایت مالی برخوردار می‌شوند، ادامه داد: از پایان نامه‌هایی که به اتمام رسیده و یا بدون هماهنگی با گروه پژوهش سازمان انجام شود، حمایت نمی‌شود.

مدیر اوقاف گیلان با بیان اینکه دانشجو موظف است پس از آگاهی از تأیید عنوان در سازمان، نسبت به تصویب موضوع و ابلاغ موضوع در دانشگاه اقدام و پروپوزال اولیه را ارسال کند، تصریح کرد: پروپوزال باید مورد تأیید استاد راهنما باشد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعیه فراخوان حمایت مالی سازمان اوقاف از پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به مراکز آموزش عالی گیلان ارسال شده است، گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای اوقاف گیلان به آدرس www. gilan.oghaf.ir و یا واحد توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اوقاف استان واقع در چهارراه گلسار رشت مراجعه کنند.

انتهای یپام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار