کد خبر : 41324
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398- 44: 11

آغاز دومین روز تمرین تکاوران نیروی دریایی در خزر؛

حمله به دشمن فرضی با ۲ فروند بالگرد‌ و ناوهای موشک‌انداز

حمله به دشمن فرضی با ۲ فروند بالگرد‌ و ناوهای موشک‌انداز

در دومین روز از تمرین دریایی امنیت پایدار ۹۸ در دریای خزر، شناورهای سطحی دشمن فرضی به تصرف تکاوران نیروی دریایی ارتش درآمدند.

به گزارش گیلانستان همزمان با دومین روز تمرین دریایی امنیت پایدار ۹۸ در آب‌های دریای خزر، تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی با به‌کارگیری انواع تجهیزات و سلاح‌های خود از جمله قایق‌های تندرو، شناورهای هجومی و ناوچه‌های راکت‌انداز، یگان‌های سطحی دشمن را تصرف کرده و با یک عملیات راهبردی، موفق به بازپس‌گیری سواحل مورد تهاجم و تجاوز شدند.

تکاوران نیروی دریایی ارتش به همراه دو فروند بالگرد ۲۱۲ AB و ناوهای موشک‌انداز، در مقابله با عملیات تهاجم دشمن فرضی به آب‌های سرزمینی توانستند با  تسلط بر راهبردهای رزمی، تکیه بر رصد دقیق اطلاعاتی، به‌کارگیری سامانه‌های اخلالگر راداری و همچنین مین‌ریزی غیرکلاسیک، ضمن جلوگیری از پیشروی دشمن فرضی، مانع تصرف یگان‌های خودی و دسترسی دشمن به نقاط حساس شوند.

تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش با اجرای عملیات راپل و هلی‌برن و استفاده از شناورهای تندرو موفق به انهدام یگان دشمن فرضی در ساحل شده و توانستند منطقه سرزمینی را به‌صورت کامل تحت کنترل عملیاتی و اطلاعاتی قرار دهند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار