کد خبر : 74727
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

دودی که به چشم ورزشکاران می‌رود؛

حواشی هیئت کاراته گیلان انگار تمامی ندارد/ به کجا چنین شتابان؟!

حواشی هیئت کاراته گیلان انگار تمامی ندارد/ به کجا چنین شتابان؟!

رییس هیات کاراته گیلان در اقدامی ناگهانی دست به تغییر رییس هیات کاراته رشت زده، تغییری که کمتر کاراته ای از دلایل آن مطلع است.

به گزارش گیلانستان، در چند سال اخیر شاهد بوده ایم انتصابات زیادی در قامت روسای استان بخصوص در رشته ورزشی کاراته، بدون کار کارشناسی مفید انجام شده و در نهایت خروجی آن شکست های پی در پی قهرمانان ملی ما  بوده است. برای نمونه میتوان به تغییرات اخیر در هیات کاراته استان گیلان اشاره کرد.

اردلان گیلانپور قهرمان ملی ما از شهر رشت، با مشکلات زیادی که برایش ایجاد کردند در نهایت از روند رو به رشد خود در کاراته دور ماند. سارا بهمنیار بدون مربی به مسابقات المپیک اعزام شد و علی رغم انتظارات دست خالی به ایران بازگشت و یا اعزام نشدن هنگامه بی غم از آستانه اشرفیه به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان و همچنین در نظر نگرفتن منافع عمومی هیات در اغلب تصمیمات – بر خلاف اسم آن که باید به صورت هیاتی و عمومی تصمیم گیری شود – و از همه تاثیر گذارتر اینکه روسای هیات های کاراته شهرستان ها بر مبنای نظر شخصی رییس استان انتخاب میشوند که تاثیر منفی و مخرب این نوع تصمیمات عجولانه روی یک جامعه بزرگ شامل مربیان، داوران و قهرمانان آن شهرستان جبران ناپذیر و اثرات آن تا مدت ها غیر قابل جبران خواهد بود.

امروز شاهد یکی دیگر از آن اتفاقات ناگوار بودیم؛ رییس هیات کاراته استان گیلان با افکار عجیب وغریب اقدام به تغییر عجیبی زد. تغییری که به مزاج بسیاری از ورزشکاران رشتی خوش نیامد.

رییس هیات کاراته استان گیلان در یک حرکت غیرکارشناسانه بدون هیچ دلیل مشخصی و ظاهرا بدون مشورت با اعضای تاثیرپذیر، ناگهان سعید عزیزی رییس هیات کاراته شهرستان رشت را که جزو روسای فعال و پرتلاش هیاتهای کاراته استان بوده را برکنار کرد.

سعید عزیزی که سالها جزو دبیران ورزش مطرح استان بوده و چندین دوره  قهرمانی کشور شده است، در مدت کم تصدی این پست از جیب خود هزینه های زیادی برای ارتقای ورزش کاراته انجام داد و باید پرسید که چرا باید چنین شخصی از ریاست هیات برکنار شود!؟

یادمان نرفته که محسن صفرنژاد تنها شهرستانی قهرمان در مسابقات آسیایی، رشتی بوده است.

امید است همه متولیان برای پیشبرد ورزش تلاش کرده و در مدیریت ورزشی پاسخگوی افکار عمومی باشند.

انتهای پیام/ خط اول ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار