کد خبر : 37996
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398- 08: 17

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

خانواده ها باید از مخاطرات گرایش به فرهنگ غرب آگاه شوند

خانواده ها باید از مخاطرات گرایش به فرهنگ غرب آگاه شوند

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اجرای برنامه های مناسب با عنوان ترویج سبک زندگی اسلامی در سطح بقاع متبرکه، گفت: خانواده ها باید از مخاطرات گرایش به فرهنگ غرب آگاه شوند.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام احمد پروایی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف گیلان که در این اداره کل انجام شد ضمن قدردانی از اقدامات اوقاف گیلان در ایجاد کلاس‌های سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه، گفت: ترویج معارف اسلامی به ویژه در حوزه سبک زندگی نیازمند عزم جدی و تلاش هماهنگ است.

وی به تلاش‌های دشمنان اسلام در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: افزایش آسیب‌های اجتماعی بیانگر از پا ننشستن دشمن و توطئه علیه اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام پروایی با بیان اینکه دشمنان اسلام برای هر قشر و سنی از جامعه اسلامی برنامه کارشناسی شده دارند، تصریح کرد: برای مقابله با هجمه برنامه‌های ضد فرهنگی که اخیراً کودکان را نشانه گرفته باید از متخصصان حوزه تبلیغ که آشنا به علوم روانشناسی و رسانه هستند، بهره برد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برای تأثیرگذاری در مخاطب برای ترویج معارف اسلامی باید نخست خانواده را از مخاطرات رویکرد به فرهنگ غرب مطلع کرد، گفت: بقاع متبرکه چون محل رجوع بسیاری از مردم در قالب مسافر و زائر هستند از این نظر امتیاز خوبی دارند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار