کد خبر : 27690
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

خبرنگاران و فعالان رسانه های گيلان در امانت داری پیشگام و سرآمد هستند

خبرنگاران و فعالان رسانه های گيلان در امانت داری پیشگام و سرآمد هستند

باعث افتخار است که خبرنگاران و فعالان رسانه های گيلان در امانت داری پیشگام و سرآمد هستند.

به گزارش گیلانستان، حسین رضاپور دبير كل جمعيت انديشه ورزان ايثارگر بصير به مناسبت روز خبرنگار پیامی به شرح زیر صادر کرد؛

۱۷ مرداد  روز خبرنگار  یادآور تلاشها، کوشش‌ها و مجاهدت‌های بی دریغ چشم‌های بیدار و زبانهای گویای جامعه است، شما قاصدان صادق اطلاعات و اخبار هماره شایسته تکریم و تمجید هستید و اينجانب ضمن تبريك اين روز كه به ياد شهداي عرصه رسانه به عنوان روز خبرنگار نامگذاري شده است مراتب تقدیر و تشکر خود را به حضورتان تقدیم می‌دارم و درود ميفرستم بر قلم پاک شما، درود ميفرستم بر شرافت خبرنگاری و درودي بي پايان بر اهالی رسانه که منادیان روشنایی و حقيقت هستند نثار ميكنم.

دنیای امروز؛ عصر تبادل اطلاعات و انتشار سریع اخبار است و در این میان، جامعه ای توسعه یافته تلقی می شود که بتواند در کنار شاخصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و … با بهره گیری از توانمندی اصحاب رسانه بر معیار آگاهی بخشی عمومی تلاش ویژه ای داشته باشد.

در گذشته روزنامه، رادیو و تلویزیون ابزار اصلی انتشار اخبار و رویدادها بودند و امروز صفحه های کاغذی روزنامه ها جای خود را با شبکه های اجتماعی عوض کرده اند اما رسالت خطیر اصحاب رسانه همچنان پابرجاست.

خبرنگاران حلقه واسطه مردم و مسئولان هستند و این قشر پرتلاش به عنوان دیده بانان صادق با رعایت اخلاق و نقد منصفانه و به دور از هرگونه پیش داوری و هیجان  با انتقال مشکلات جامعه به مسئولان و شفاف سازی اقدامات و خدمات مسئولان به مردم و روشنگری‌ می توانند در راستای هدایت افکار عمومی نقشی مهمی ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.

رعایت رسم “امانتداری” مهم ترین رسالت خبرنگاران مي باشد بايد دانست نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است و باعث افتخار است که خبرنگاران و فعالان رسانه های گيلان در امانت داری پیشگام و سرآمد هستند.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در ضل توجهات حضرت  ولیعصر (عج) و بهره‌مندی از نعمات نظام جمهوری اسلامی در انجام خدمات صادقانه و موثر به هموطنان عزیز در جای جای میهن اسلامی پیروز و موفق باشید انشاء الله.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار